رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 265052

مجلس خبرگان اهانت به شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد

ساعت 24- مجلس خبرگان با صدور بیانیه‌ای اهانت به شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرده و نسبت به عواقب این اقدام به آل خلیفه هشدار داد.

شیخ عیسی قاسم
style="text-align:justify">مجلس خبرگان در بیانیه‌ای، ضمن محکومیت اهانت آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، نسبت به عواقب آن هشدار داد.

در متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری آمده است: جهان اسلام، هر روز با مسائلی روبروست که هیچ مسلمان متعهدی نمی‌تواند نسبت به آنها بی تفاوت باشد و این ایام، خبر دردآور هجوم وحشیانه حکومت آل خلیفه به منزل عالم برجسته جناب آیت الله شیخ عیسی قاسم؛ رهبر شیعیان بحرین و هتک حرمت ایشان موجب تأثر علمای جهان اسلام، شیعیان اهل بیت(ع) و همه آزادگان جهان شد.

مجلس خبرگان اعلام کرد: این عالم جلیل القدر و این مجاهد نستوه، عمر خویش را با تحمل مرارت‌های فراوان و فشار حکام مستبد بحرین در راه عزت و شرف اسلامی و انسانی و تعالی کلمه طیبه توحید و اقامه قسط و عدل صرف کرده و صفحه زرین و افتخار آفرین دیگری را بر تاریخ مشعشع جهادی شیعه جعفری به نمایش گذارده است. در ادامه این بیانیه عنوان شده است: رفتار دور از انسانیت آل خلیفه با پشتیبانی آل سعود با این انسان شریف و عالم بیدار گرچه دل‌های همه مسلمانان، بلکه همه انسانهای آزاده جهان را در غم و اندوه فرو برد، لکن به حول و قوه الهی، بشارتی بزرگ را نوید می‌دهد و موجی را برخواهد افراشت و طوفانی را بپا خواهد کرد که جز با سرنگونی دستگاه جور و عصیان آل خلیفه، آرام نخواهد گرفت.
در این بیانیه اینگونه آمده است: مجلس خبرگان رهبری، ضمن محکوم کردن این اقدام توهین آمیز، به حاکمان دست نشانده بحرین در مورد عواقب بازداشت آیت الله شیخ عیسی قاسم و توهین به ساحت علمای ربانی و تعرض به مردم بی دفاع، هشدار داده و تأکید می‌کند که این مجلس، همواره حمایت از ملت‌های مظلوم و دفاع از حقوق انسانی آنان را وظیفه خویش دانسته، انسجام، وحدت و بیداری اسلامی را یک راهبرد اساسی در مقابل هجوم بی رحمانه دشمنان به مقدسات اسلامی و اقدامات تفرقه افکنانه می‌داند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها