رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 265978

رییس قوه قضاییه: حضور مردم در انتخابات، مسئولیت مسئولان را سنگین کرد

ساعت24-رییس قوه قضاییه با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، گفت که این حضور، مسئولیت مسئولان نظام را بسیار سنگین کرد.

دیدار رئیس قوه قضائیه با رئیس مجلس عراق
آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی اظهار کرد: بزرگترین همایشی که می شد در کشور برگزار شود با این حضور میلیونی مردم برگزار شد و بزرگترین اثر آن حفظ امنیت و اقتدار ملی و همبستگی است.

رییس دستگاه قضا گفت: ما باید از این همت بلند و بصیرت و فهم بالای مردم با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که بر سر راهشان هست قدردانی کنیم که اینگونه با فهم بالای‌شان به انقلاب‌شان کمک کردند.

رییس قوه قضاییه به فشارهای دشمنان در ایام انتخابات اشاره کرد و افزود: همزمان با روزهای برگزاری انتخابات عده‌ای از سران سلطه در منطقه حضور پیدا کردند و سخنان سخیفی علیه کشور و مردم ما گفتند و مردم جواب دندان‌شکنی به آنان دادند.

آملی ‌لاریجانی گفت: آمریکایی ها هم از هزاران کیلومتر آن طرف تر به منطقه ما آمدند و در جشن رقص شمشیرها شرکت می کنند و با حکومتی که در همه دوران خود و اجدادش هیچگاه انتخاباتی مشاهده نکرده است هم پیاله می شوند و جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریست می‌خوانند؛ پدر تروریست ها شما هستید و شما تروریست ها را در این منطقه خلق کردید و خودتان هم می دانید.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها