رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 266438

پژوسوار تیرانداز در مشهد زمین گیر شد

ساعت 24- فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده یک دستگاه پژو پارس که با تیراندازی و حمله به پلیس قصد فرار داشت، توسط ماموران زمین گیر شد.

دستگیری
style="text-align:justify">سرهنگ محمد بوستانی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل بسیج دیشب در بلوار حر شهرک شهید رجایی به سرنشینان این خودرو که در مسیر خلاف حرکت می کرد، مظنون شده و دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: در این هنگام سرنشین خودرو اقدام به تیراندازی کرده و با همراهش به سرعت فرار کرد.
بوستانی ادامه داد: خودرو گشتی کلانتری شهید رجایی نیز که به محل رسیده بود به راننده پژو ایست داد ولی با فرار خودرو متهمان، طرح مهار به اجرا درآمد.
وی گفت: ماموران خودرو پژو را پس از طی مسافتی در خیابان حر 19 پس از آنکه با یک موتورسیکلت و چند خودرو دیگر برخورد کرده بود، متوقف کردند.
فرمانده انتظامی مشهد افزود: یک سرنشین پژو با استفاده از شلوغی ناشی از تجمع شهروندان در محل، متواری شد و راننده به قصد فرار به صورت دنده عقب به سمت 2 افسر پلیس حرکت کرد.
بوستانی با اشاره به برخورد خودرو به این 2 مامور، بیان کرد: با تلاش یکی از این ماموران، متهم که در محل نیز 2 تیرهوایی شلیک کرده بود، دستگیر شد.
بوستانی با بیان اینکه جست و جوی پلیس برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد، افزود: 2 افسر مصدوم پلیس به مراکز درمانی انتقال یافتند که خوشبختانه حالشان مساعد است.
وی گفت: متهم فراری چندی قبل به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر شده بود که از ششم خرداد به مرخصی چند روزه رفته بود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها