رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 269067

سفر از کیش به قشم با کشتی تفریحی

رپرتاژ/اتفاقات حیرت‌آور در جزیره کیش همچنان ادامه دارد و گردشگران چند وقتی‌ست که قرار است هر روز از اخبار این جزیره شگفت‌زده شوند. با درایت‌ سازمان منطقه آزاد کیش، تفریحات این جزیره رنگ جدیدی به خود گرفته‌اند و در حال حاضر این تفریحات قابلیت رقابت با بسیاری از نمونه‌های خارجی خود را به دست آورده‌اند؛ مصداق بارز این موضوع، امکانات جدید حمل و نقل از جزیره کیش هستند که نتیجه‌اش شده است سفر از کیش به قشم با کشتی سانی!!

اتفاقات حیرت‌آور در جزیره کیش همچنان ادامه دارد و گردشگران چند وقتی‌ست که قرار است هر روز از اخبار این جزیره شگفت‌زده شوند. با درایت‌ سازمان منطقه آزاد کیش، تفریحات این جزیره رنگ جدیدی به خود گرفته‌اند و در حال حاضر این تفریحات قابلیت رقابت با بسیاری از نمونه‌های خارجی خود را به دست آورده‌اند؛ مصداق بارز این موضوع، امکانات جدید حمل و نقل از جزیره کیش هستند که نتیجه‌اش شده است سفر از کیش به قشم با کشتی سانی!!

سفر از کیش به قشم، مدت‌هاست که به یکی از علاقمندی‌های گردشگران جزیره کیش تبدیل شده است؛ اما کمبود امکانات در این زمینه، تجربه این سفر استثنایی را دشوار می‌ساخت. خوشبختانه در چند سال اخیر، موازی با سایر پیشرفت‌های حیرت‌آور جزیره کیش، سفرهای دریایی هم در این جزیره پا گرفته‌اند و چندین کشتی اقیانوس‌‍‌پیمای مدرن، مسئولیت این سفرهای دریایی را با قدرت به دست گرفته‌اند. یکی از این کشتی‌ها که امکاناتی بسیارعالی را در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد، کشتی سانی است.

کشتی سانی که در 9 طبقه ساخته شده است، 176 متر طول و 23 متر عرض دارد. سفر با سانی از کیش به قشم، از آن جهت می‌تواند بسیار جذاب باشد که 10 تا 12 ساعت به طول می‌انجامد و تجربه‌ای ویژه در آب‌های خلیج فارس محسوب می‌شود و سفر با این کشتی که انواع امکانات اقامتی در آن وجود دارند، می‌تواند بخشی از تور کیش را به خود اختصاص دهد.

سالن برگزاری همایش، اتاق مطالعه، 2 سالن سینما، کتاب‌خانه، اتاق بازی برای کودکان و آشپزخانه ایرانی برای پخت انواع غذاهای ایرانی تنها بخشی از ویژگی‌های این کشتی غول‌پیکر هستند.

سانی همچنین توانایی حمل 350 خودرو با سرنشین را دارد که از این جهت می‌تواند گزینه مناسبی برای مسافرت با اتومبیل از قشم به کیش و بالعکس باشد. پس اگر در آفرهای تور کیش، سفر دو روزه‌ای هم از این جزیره به مقصد قشم برای شما ترتیب داده شد، بدانید که سفری پرهیجان و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

برنامه‌های بسیار زیادی برای مهمان‌های کشتی ترتیب داده می‌شود و تقریباً اکثر مهمان‌ها در آن‌ها شرکت می‌کنند. البته انتخاب با شماست؛ اگر بخواهید می‌توانید ساعت‌ها به تماشای امواج دریا در عرشه بزرگ کشتی مشغول شوید و از سفر دریایی‌تان لذت ببرید.

توسط کشتی سانی تورهای زیادی ترتیب داده می‌شوند؛ تورهای ترکیبی کیش و قشم در ایران رونق گرفته‌اند و این کشتی‌های اقیانوس‌‍پیما هستند که بار اصلی این تورها را به دوش می‌کشند. البته قرار است که این کشتی برای مسافرت‌های برون‌مرزی هم فعالیکند و جالب اینجاست که کشتی کروز سانی، توانایی حمل 340 کاتینر 20 تنی را دارد و از این نظر می‌تواند برای حمل بار هم گزینه مناسبی باشد.

منبع: www.tourtokish.com

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها