رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 270343

ستاره استقلال از لیست خرید تیم قطری خط خورد

ساعت 24- در حالی که برخی پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند سروش رفیعی بدون امضای قرارداد از قطر به ایران برگردد اما اتفاق دیگری افتاد.

style="text-align:justify">رفیعی سه‌شنبه شب گذشته در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از پرسپولیس و هوادارانش خداحافظی کرد!

چه شد که این اتفاق افتاد؟ برای جواب دادن به این پرسش باید از جای دیگری آغاز کنیم. پس از اتمام لیگ ستارگان قطر، مسئولان الخور به صرافت خرید یک هافبک طراح و بازیساز ایرانی افتادند. یک واسطه ایرانی سه گزینه به الخوری‌ها پیشنهاد داد؛ فرشید اسماعیلی، پیام صادقیان و سروش رفیعی.

مدیران باشگاه الخور پس از تحقیقات لازم به طرف گفتند فرشید اسماعیلی با استقلال تهران قرارداد دارد و آوردن او به قطر مقرون به صرفه نیست. پیام صادقیان هم در گذشته بازیکن خوبی بوده و فصل گذشته با ماشین‌سازی به دسته پایین‌تر سقوط کرده است اما سروش رفیعی تجربه لیگ قهرمانان آسیا را دارد و به درد می‌خورد. مسئولان الخور از این واسطه ایرانی خواستند سروش رفیعی را برای مذاکره به قطر دعوت کند.

ظاهراً رفیعی پیشنهاد 600 هزار دلاری می‌دهد اما در نهایت شنیدیم طرفین بر سر مبلغ 460 هزار دلار به توافق رسیدند!

الخور در فصل گذشته و در لیگ 14 تیمی ستارگان قطر به عنوان نازل یازدهمی رسید. این تیم در فصل جدید که 12 تیمی برگزار می‌شود، با مشکلات زیادی برای بقا روبه‌روست و به همین خاطر سروش رفیعی را خریده است.

سروش در حالی به تیم ضعیف الخور رفت که جایگاه خوبی در پرسپولیس تهران داشت. تیمی که به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است. با این وجود شماره 7، پرسپولیس را رها کرد و راهی قطر شد تا فصل آینده را در لیگ ستارگان توپ بزند.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها