رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 270730

شهنازی:

قلعه‌نویی توصیه رییس کارخانه ذوب آهن بود

ساعت 24- عضور هیات مدیره باشگاه ذوب آهن با توصیه شخص مدیرعامل کارخانه، امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی تیم ذوب آهن انتخاب شد.

امیر قلعه‌نویی
شاهرخ شهنازی، عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در جلسه معارفه امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه اظهار کرد: خوشحالم که سکان تیم فوتبال ذوب آهن را به دست یکی از قهرمانان و شخصیت‌های کوشا، فداکار و علاقه‌مند سپرده‌ایم.

وی افزود: ذوب آهن با تاریخ روشن و طولانی که دارد می‌توان بر روی آن نام مکتب ذوب آهن گذاشت. حاصل مکتب ذوب آهن طرز تفکر آن است. این طرز تفکر از احمد صادقی شکوفا شد و در عرصه هنر، صنعت و ورزش ذوب آهن استفاده شد و تیم ذوب آهن یکی از پیشروترین و پرسروصداترین تیم‌هایی است که در کشور وجود دارد و می‌تواند در فرهنگ و ورزش به کشور کمک کند.

وی درخصوص نحوه انتخاب سرمربی جدید تیم ذوب آهن گفت: در جمع هیات مدیره و با توصیه شخص مهندس صادقی، به امیر قلعه‌نویی پیشنهاد دادیم و خوشبختانه ایشان پیشنهاد ما را پذیرفتند و سرمربی ذوب آهن شدند.

وی ادامه داد: امیدوارم ذوب آهن به جایگاهی بالا برسد. شخصیت خود باشگاه ذوب آهن بزرگ است و مردانی بزرگ می‌خواهد که خوشبختانه امیر قلعه‌نویی یکی از همین مردان است.

وی اظهار کرد: به دنبال فرهنگ صحیح و قهرمانی باید در رویه باشگاه توجه از جوانان و حمایت از آن‌ها قرار بگیرد و با درایتی که امیر قله‌نویی دارد، مطمئنا می‌تواند به این نتایج برسد.

وی با بیان اینکه در ورزش شخصیت‌های خوب ماندگار هستند گفت: کسانی که در ورزش یادگاری‌های زیبایی به جای می‌گذارند همیشه در ذهن‌ها می‌مانند. امیر قلعه‌نویی شخصی معتقد و ولایتی است که جنبه اعتقادی بسیار بالایی دارد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها