رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 270737

چرا رونالدو می خواهد از مادرید برود؟

ساعت 24- تصمیم دارنده چهار توپ طلای جهان برای جدایی از تیم فوتبال رئال مادرید واکنش های زیادی را به همراه داشته اما وی هنوز اظهار نظری در مورد دلایل این جدایی نداشته است.

رونالدو
«آن‌ها در حالی مثل یک متخلف با من برخورد کردند که حتی مرا نمی‌شناسند». این جمله ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید بود. کریس رونالدو اخیرا اعلام کرده که می‌خواهد از رئال مادرید جدا شود و تصمیمش قطعی و غیرقابل تغییر است.

اما روزنامه هواداری رئال مادرید‏‌، مارکا، در گزارشی بررسی کرده که چرا ستاره پرتغالی که تا پیش از این می‌گفت می‌خواهد تا بعد از 40 سالگی هم در رئال بازی کند، نظرش را عوض کرده ‏‌، آن هم به این طریق.

احساس عدم حمایت
چندی پیش به او اتهام فرار مالیاتی زده شد. باشگاه مادریدی بیانیه‌ای صادر کرد و اعلام کرد از بی‌گناهی این بازیکن کاملا مطمئن است. اما رونالدو معتقد است به خوبی از او حمایت نشده است.

به دنبال باشگاه جدید
او تصمیم گرفته به فوتبال اسپانیا بازنگردد. این در حالی است که کریس در مادرید زندگی خوبی دارد و نامزد و فرزندش هم در این شهر زندگی می‌کنند. اما گزینه اصلی او همیشه بازگشت به منچستریونایتد بوده است.

رفتار ناعادلانه
عصبانیت او فقط از رئال مادرید نیست، بلکه سیستم قضایی مادرید هم ناراحتش کرده است. او معتقد است چون چهره‌ای شناخته شده و سرشناس است نباید با او به این شکل برخورد می‌شد و موضوع پرونده مالیاتی‌اش رسانه‌ای می‌شد.

فشار رسانه‌ها
رونالدو معتقد است مطبوعات و رسانه‎های مادرید بدون این که او را بشناسند فشار وارد می‌کنند و برای هر اتفاقی که می‌افتد او را مقصر می‌دانند. او قبلا هم گفته بود خیلی‌ها بدون این که بدانند چه شخصیتی دارد درباره‌اش قضاوت می‌کنند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها