رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 270927

بیمصرف‌ترین سایت‌های اینترنتی دنیا را بشناسید!

ساعت 24-وب‌سایت‌هایی که هیچ فایده‌ای ندارند! البته چرا، اگر از کار روزانه و گشت و گذار در اینترنت خسته شده‌اید، خواندن این مطلب و بازدید از سایت‌های معرفی شده می‌تواند باعث سرگرم شدن‌تان شود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با ۱۲ مورد از بی‌مصرف‌ترین سایت‌های جهان آشنا شوید.

34
div class="tbl-row" style="transform: none;">

سایت‌هایی برای نگاه کردن

بیایید با سایت‌های دیداری شروع کنیم؛ برای ۲ دقیقه، کار، مطالعه و هر چیز دیگری را کنار بگذارید و به مغز خودتان استراحت بدهید. گاهی نگاه کردن به چیزهای بی‌معنی موجب ریلکس شدن و رهایی از خستگی می‌شود.

۱- Bacon Sizzling

بهترین شروع برای معرفی این گونه سایت‌ها، وب‌سایت Bacon Sizzling به معنای “بیکن داغ” است! این حقیقت ناگفته که “بیکن می‌تواند هر چیزی را بهتر کند” کاملا درست است و حالا می‌توانید صدای آرامش بخش سرخ شدن بیکن و یک تصویر داغ از آن را همیشه با خودتان داشته باشید؛ هر چند که شاید به این ترتیب بیکن واقعی را هوس کنید!

۲- Watching Grass Grow

تجربه شما از Watching Grass Grow (تماشای رشد چمن‌ها) می‌تواند به ۲ صورت باشد؛ این وب‌سایت یک لوگوی خاص دارد که آن را با عنوان “خسته کننده‌ترین/هیجان انگیزترین وبسایت دنیا” معرفی می‌کند.

در اینجا رشد روزانه چمن‌ها را فقط از یک زاویه نگاه می‌کنید؛ فقط همین، نه هیچ چیز دیگر! تاریخچه این وبسایت هم در نوع خودش جالب است؛ Watching Grass Grow در تابستان ۲۰۰۲ ایجاد شد که در ایالت کلرادو خشکسالی جدیدی رخ داده و منجر به جیره‌بندی آب شده بود اما هنوز هم آنلاین است و به کارش ادامه می‌دهد.

۳- Falling Falling

همه چیز در حال سقوط است؛ یک رولر کوستر را تجربه کنید یا این که همکارتان را هیپنوتیزم نمایید!

۴- Taghua

Taghua یک وب‌سایت سرگرمی است که برای شما آثار کوچک هنری مشابه درخت ساکورا ترسیم می‌کند. هر زمان که بخواهید، می‌توانید تصویر ایجاد شده را ریست نموده تا اثر دیگری کاملا متفاوت با قبلی خلق شود.

۵- PoPoPopcorn

از تماشای بیکن داغ خسته شدید؟ دومین پیشنهاد ما برای نگاه کردن به مواد غذایی، وب‌سایت PoPoPopcorn است که تا ابد می‌توانید به تماشای پاپ کورن بنشینید!

سایت‌هایی برای بازی

اگر برای اولین بار سایت‌هایی را که معرفی کردیم نگاه کنید، احتمالا برایتان جالب است اما تکرار این کار و تماشای این سایت‌ها یقینا خسته کننده خواهد بود. حالا سایت‌هایی را معرفی می‌کنیم که بازی‌های عجیب و غریب دارند؛ انجام دادن یک بازی، حتی یک بازی عجیب باید بهتر از نگاه کردن به صفحه کامپیوتر باشد؛ اینطور نیست؟!

۶- Paper Toilet

این بازی فقط از شما می‌خواهد که یک رول دستمال توالت را باز کنید! همین و نه هیچ کار دیگر؛ آن قدر دستمال را بکشید تا رول تمام شود!

۷-Koalas to the Max

Koalas to the Max وب‌سایتی است که در ان می‌توانید یک بازی انجام دهید؛ این بازی اساسا یک نسخه دیجیتال از رنگ‌آمیزی است؛ آن‌قدر بازی را ادامه دهید تا تصویر پنهان شده در آن به نمایش درآید. با این بازی می‌توانید مهارت خود را نشان دهید؛ فقط اطمینان حاصل کنید که چیزی مخفی نمانده است!

۸- That’s the Finger

همان طور که می‌بینید این یک انگشت است! می‌توانید این انگشت را کنترل کنید و به بالا و پایین ببرید! این کار فایده یا امتیازی هم دارد؟ من که گمان نمی‌کنم!

۹- Falling Guy

باید پسر کوچک را از افتادن در یک چاله بی‌پایان یا فضای بی‌انتها نجات دهید؟! به نظر نمی‌آید این طور باشد؛ فقط از این احساس قدرت لذت ببرید!

۱۰- Into Time

با استفاده از این سایت از بازی با رنگ‌ها به آرامش برسید؛ یا این که سعی کنید تمام اسرار پنهانش را پیدا نمایید! یک رنگ به سایر رنگ‌ها تبدیل می‌شود؛ به فریم‌ها دقت کرده و فکر کنید که چه اتفاقی می‌افتد!

۱۱- Pokédraw

پیشنهاد بعدی ما وب‌سایت طرفداران Pokémon است؛ اطلاعات خود را درباره Pokémon بررسی و سعی کنید یکی از آنها را طراحی کنید! ۴۵ ثانیه فرصت دارید تا طرح خود را بکشید و پس از آن از نقاشی دیگران در گالری بازدید کنید!

۱۲- Pay for Nothing

اگر به دنبال یک روش محترمانه و مودبانه هستید تا به دوست‌تان بگویید که پول زیادی را صرف چیزهای غیر ضروری می‌کند، معرفی این وبسایت روش بسیار خوبی است!

خریدن “هیچ” خیلی آسان است! در کمتر از ۱ دقیقه می‌توانید محصول خودتان را که همان “هیچ” باشد به صورت آنلاین خریداری کنید و از مزایای آن شامل عضویت در باشگاه بهره‌مند شوید! در اینجا رویای دوستداران واقعی “خرید” به واقعیت تبدیل می‌شود!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها