دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

توهین تتلو به علیخانی به خاطر طرز نگاه کردنش به زنان نامحرم!

.325

ساعت 24-امیرتتلو با انتشار پستی از احسال علیخانی و برنامه ماه عسل انتقاد کرد.

امیر تتلو نوشت:

"از برنامه ی ماه عسل خوشم نمیاد به چند دلیل :
١: مجری بزرگ تر از خودش رو "تو" خطاب میکنه و این مسئله منو میرنجونه !!
٢: مجری تو چشم زن شوهر دار و زن نا محرم به راحتی و بارها نگاه میکنه و این خیلی منو میرنجونه !!
٣: بسیار منفی و دلگیرانه است و اینجور مبحث هارو ما تنها تو آهنگ به عنوان قطب منفی میذاریم و قطب مثبت بسیار بزرگتری رو کنارش میذاریم که طرف با شنیدن آهنگ عمق درد رو بفهمه ولی افسردگی هم نگیره !! ولی این برنامه اصلا اصولی نیستو با دیدنش افسردگی میگیرین
٤: ایران قهرمان واقعی کم داره و یکیش بی شک منم و این روزا این من بودم که با آهنگم و پستام این واژه رو دوباره درست کردم !! اونم تنها و با کلی فحش !! حالا این برنامه از واژه و شعر ما استفاده کرد و یک تشکر خشک و خالی هم نکرد !! بازم بر خلاف میل باطنیم ولی آزادی های زندانیا مهم تره و چشم  به خاطر زندانیا این پست رو میذارم و امیدوارم واقعی باشه و واقعا آزاد شن  اگرم خدایی نکرده نشن که گناهش پای خودشونه و کارمای سنگینی داره"

متلک تتلو به احسان علیخانی

نظرات

  • ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۲
    6 8
    تمام هنرمندان مبتذل و مروج فساد هستند ...چه تتلو باشه چه علیخانی
  • ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۱
    5 4
    نقدش بجاست
  • جیگیلی ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۶
    8 1
    چقد حسوده
  • شاپور ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۵
    5 0
    کسی به شما فحش نمده همه میگن اندازه نگهدار که اندازه نکوست هم لایق دشمن است وهم لایق دوست !ضمناً جناب قهرمان مردم میگن مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید ! راست میگن هر کسی نون یا چوب نیتش رو می خوره واقعاً دوربین های تلویزیونی جوری شده که تلاقی نگاههای مشکوک به نامحرمان و عمق چشای اونها رو به بیننده نشون میده ؟چه فناوری جدیدیه ! حتماً نیت آدمها رو هم زیر نویس می کنه ؟ شماحتی راه رسم کمک گرفتن از مردم را هم بلد نیستی / هر کسی خلاف کرد نباید آزاد بشه مگر اینکه بیگناه باشه /که زیر خبر علیخانی شماره حساب دادن /شماره مال ستاد رمضانه؟!
  • زیبا ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۸:۲۷
    11 1
    کسی از شما نظر نخواست خوشت بیاد یا نیاد حرفهای چرت و پرتت رو واسه خودت نگه دار.
  • خخخخ ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۱:۳۲
    8 2
    خدا شفاش بده خود مهم پنداری داره
    • ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۹:۰۴
      3 3
      وقتی‌که کسی مثل رییسی بهش پناه بُرد! چراکه نداشته باشه؟؟!
  • lllkk ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۱۱
    8 2
    امیر تتلو بره خودشو جمع کنه که کلیپشم توی یوتیوب هست
  • مریم ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۳:۴۵
    4 5
    تورا خدا برو پی کارت به یک مرد نجیب پاک توهین میکنی تو برو همان ترانه ها بخون ... والا حسود
  • کیا ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۶:۰۵
    3 2
    شما برو یه فکری به حال خودت بکن و اون خالکوبیات. فکر کنم بیشترین لباسی که تنت بوده تو ویدیوهات یه تیشرت و شلوارک بوده. از اخلاق میگی در حالیکه هنوز کلیپ شیشکی بستنت تو تلگرام دست به دست میشه. شما اول خودتو درست کن.
  • Omid ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۵
    3 2
    به نظرم ایشون بهتره آلبومهاشو بده شهردار تهران باهاش برق تولید کنه.
  • یه دخترانقلابی ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۲۳:۳۴
    2 2
    خواهروبرادرایی که میگین تتلوبده وبره خودشودرست کنه بایدخدمتتون عرض کنم ایشون توبه کردند وبارهادرصفحه اینستاگرام وکانال تلگرام خودشون این مطلب رو گفتن.بعدشم آقای رییسی به ایشون پناه نبرده خودامیرتتلودرفرودگاه به دیداررییسی رفته وازمتانت ایشون خوشش اومده وبه گفته خودش بخاطرحجاب وایمان ازرییسی حمایت کرده...خواهروبرادرای گلم روایت است که وقتی جوانی توبه میکنه عرش خدابه لرزه میوفته.پس بااین حرفاتتلوروازتوبش پشیمون نکنید
    • ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۸
      2 0
      بیشین‌مینیم با!
  • انسانیتم آرزوست ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۶
    0 1
    عجب و غرور حاصل از عبادت از گناه هم بالاتره. اگر کمی به رفتار خودمان دقت کنیم اینقدر راحت به خودمان اجازه نمیدهیم به این و آن توهین کرده و انگ بزنیم. جناب تتلو هم اگر توبه کردند قبول باشه اما با این حرفها و حرکات نمایشی فقط آبروی خودشو مزحکه خاص وعام کرده. فکر میکنه چیکاره این مملکت است که این و آن را تمجید یا تقبیح کند. خدا همه ی ما را به راه راست هدایت کند ایشان را هم زودتر از بقیه.
  • الي ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۹
    0 1
    بابا تو خوبي .. موندم چطو روت ميشه اين چرت و پرتا رو ب زبون بياري لطفا نه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.