رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 271412

وزیر دادگستری:

ملتی که قدردان شهدا هستند همواره زنده و جاویدانند

ساعت 24- وزیر دادگستری گفت: ملت و مردمی که قدردان شهدا هستند و نسل شجاع و ایثارگر تربیت می‌کنند آن ملت همواره زنده و جاویدان هستند.

وزیر دادگستری
style="text-align:justify">حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، عصر امروز در مراسم سومین روز شهادت یک از سربازان گمنام امام زمان(عج)، شهید حسن عشوری در مسجد جامع ملا امیر رودسر گفت: درود می‌فرستیم به شهید بزرگوار این ماه، حضرت امیرالمومنین علی(ع) که امام ایثار و جهاد و شهادت بود.

وزیر دادگستری با بیان اینکه جایگاه شهید و شهادت در نزد بارگاه الهی آن قدر بزرگ است که در ادراک ما نمی‌گنجد، ابراز داشت: نعمت شهادت نعمت بزرگ و غیر قابل توصیفی است و شهیدان در نزد خدا رزق و روزی می‌خورند و مجرای رزق و فیض الهی برای جامعه ما هستند.

وی با اشاره به اینکه شهید عشوری همواره به یاد خدا بود و معرفت و اخلاص را حتی در لحظات حساس درگیری با جنایتکاران تکفیری از یاد نبرد افزود: مردم ما همواره قدردان شجاعت‌ها و رشادت‌های شهدا و حافظان امنیت انقلاب و میهن هستند.

**ملتی که قدردان شهدا هستند همواره زنده و جاویدانند

پورمحمدی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم فرموده است "کسانی که مرا دوست دارند ترسو نیستند و اندوهگین نمی‌شوند" اعلام داشت: ملت و مردمی که قدردان شهدا هستند و نسل شجاع و ایثارگر تربیت می‌کنند آن ملت همواره زنده و جاویدان هستند.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه امروز ده‌ها هزار تن مانند شهید عشوری در جای جای این کشور حضور دارند افزود: نیروهای امنیتی به‌صورت ناشناخته و شبانه‌روزی برای حفظ امنیت کشور در حال تلاشند.

وی با بیان اینکه هدف سربازان گمنام امام زمان (عج‌الله تعالی فرجه الشریف) جهاد در راه خدا است اظهار کرد: این افراد خالصانه و در گمنامی بدون نام و نشان در سخت ترین شرایط در مقابل دشمن ایستادگی کرده و جانفشانی می کنند.

وزیر دادگستری با تصریح اینکه شهدا نمی‌ترسند و اندوهگین نیستند، اذعان کرد: شهدا جان خود را فدا می کنند و برای همیشه زنده هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران در تیررس انواع توطئه ها و فریبکاری دشمنان است، تاکید کرد: نباید از دشمنان بترسیم، دشمنان اسلام با تحریم و تهدید و غیره فقط آتش‌افروزی می‌کنند و باید در برابر این فتنه‌های شیطانی ایستاد.

وزیر دادگستری با اشاره به حوادث تروریستی در حرم مطهر امام(ره) و ساختمان اداری مجلس گفت: گروه‌های تروریستی صدها عملیات تروریستی انجام دادند که ناکام ماند زیرا خداوند به ملت ایران توجه دارد و سربازان گمنام امام زمان (عج) حافظ امنیت کشور هستند.

** نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی ایران اسلامی در برابر تکفیری ها مقتدرانه ایستاده است

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی ایران اسلامی در برابر تکفیری‌ها مقتدرانه ایستاده است، تصریح کرد: هدف اصلی دشمن، ملت شیعه ایران اسلامی است و می خواهند علیه ملت ایران آتش‌افروزی کنند.

پورمحمدی اظهار کرد: حافظان ملت ایران و سربازان گمنام هوشمندانه و آگاهانه مشغول حفاظت از ملت و مرز و بوم کشور هستند.

وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه علیه داعشی‌ها تاکید کرد: این فتنه‌گران با این موشک‌های که به مقرشان اصابت کرد درس بگیرند و بدانند ملت ایران مقتدرانه پای ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستاده است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به تعبیر رهبری به درختی تنومند تبدیل شده است، اظهار کرد: با این پاسخ دندان‌شکن سپاه، ایران اسلامی از یک قدرت بازدارنده و پیشگیرانه برخوردار است.

** مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس جواب دندان‌شکنی به دشمنان اسلام می‌دهند

وی ادامه داد: همه دستگاه ها باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند و مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس جواب دندان‌شکنی به دشمنان اسلام می‌دهند.

پورمحمدی با بیان اینکه دشمن به وسیله داعشی‌ها درصدد راه‌اندازی جنگ بین امت‌های اسلامی است، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی با صلابت و با اقتدار در همه عرصه‌ها آگاهانه پای آرمان‌ها و اهداف خود ایستاده است.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا فکر می‌کند دنیا میدان چاقوکشی و عربده‌کشی است. مسئولان آمریکا به ملت خود هم رحم نمی‌کنند و دنبال تجارت و فروش سلاح‌های خود هستند.

وزیر دادگستری افزود: آمریکا جامعه اسلامی ایران را تهدید می‌کند و با گفته‌هایش می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهد ولی کور خوانده است.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری و حضور مقتدارنه مردم پای صندوق‌های رای، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و فقط حس خودبینی دارد.

** جمهوری اسلامی ایران در راس جریان عدالت‌طلب و حق‌طلب است

پورمحمدی با بیان اینکه غربی‌ها با یکدیگر سازش ندارند و این افولی برای این امپراطوری پوشالی است، اذعان کرد: یک جریان هوشمند و عدالت‌طلب و حق‌طلب در دنیا شکل گرفته و جمهوری اسلامی ایران در راس آن است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از جامعه جهانی با شما برخورد می‌کند، شما نظم‌شکن هستید و ما اهرم بین‌المللی را از دشمن گرفتیم و این بزرگ‌ترین دستاورد ملت بزرگ ایران است.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت را گرامی داشتند.

شهید حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲۴ خردادماه امسال در درگیری مسلحانه با عوامل تروریستی در چابهار در راه دفاع از امنیت کشور به فیض شهادت رسید.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها