رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 271612

اخبار نقل‌و انتقالاتی پرسپولیس/ جدایی 2 ستاره درجه یک قطعی شد/ تلاش‌های یک ملیپوش برای جدایی/ پیشنهاد عجیب برای ترنسفر طارمی به اروپا

ساعت24-برخی بازیکنان پرسپولیس همچون فصل گذشته حرف از رفتن و لژیونر شدن خود می‌زنند؛ صحبت‌هایی که به جز مهدی طارمی بعید است رنگ واقعیت به خود بگیرد.

صحبت رفتن ستاره های پرسپولیس از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ باز هم بر سر زبان ها به راه افتاده است. بازیکنانی که هر یک به تنهایی می توانند با رفتن از پرسپولیس شوک بزرگی به هواداران این تیم بدهند؛ ستاره هایی که پول بیشتری می خواهند و قصد دارند در فصل منتهی به جام جهانی روسیه جایگاه خودشان را در لیست کارلوس کی روش تثبیت کنند.

سروش پای حرفش ایستاد


هافبک پرسپولیس پیش از آنکه لیگ تمام شود نزد برانکو رفت و اعلام کرد می خواهد لژیونر شود. او تکلیفش را یک ماه قبل از آنکه بازی های آسیایی به اتمام برسد گرفته بود. او پس از آخرین بازی پرسپولیس برابر لخویا در قطر ماند تا مذاکراتش را برای پیوستن به الخورقطر دنبال کند. به رغم اینکه هنوز سایت باشگاه الخور قطر خبر قطعی جذب رفیعی را اعلام نکرده است اما بدون شک این بازیکن را باید یکی از خروجی های اصلی پرسپولیس دانست؛ موضوعی که این بازیکن هم به تازگی آنرا تایید کرده است.

بیرانوند و نامه های نرسیده


علیرضا بیرانوند دروزاه بان تیم ملی ایران بارها اعلام کرده است پیشنهادات خوبی از اروپا دارد. با وجود این، هنوز نامه رسمی از سوی باشگاه های خواهانش به دفتر باشگاه پرسپولیس نرسیده است. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس قرارداد بلند مدتی با این تیم دارد. او برای خروج از پرسپولیس مجبور است مبلغ هنگفتی را برای دریافت رضایتنامه پرداخت کند. شرطی که او را در صورت رسیدن نامه هایش به دفتر باشگاه نیز پرسپولیسی نگه می دارد.

«پسر برانکو» رفتنی نیست


یکی از گزینه هایی که خبر درخواستش برای جدایی از پرسپولیس مطرح شد، فرشاد احمدزاده است. این بازیکن که در میان پرسپولیسی ها به خاطر رابطه خوبش با برانکو به «پسر برانکو» معروف است، اعلام کرده است از تیم های روسی پیشنهاد دارد و می خواهد برود. او که یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است با مخالفت مسئولان باشگاه پرسپولیس مواجه شده است. برانکو به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده است نباید اجازه خروج به احمدزاده را بدهند. اتمام حجتی که مدیران این باشگاه را از بررسی پیشنهاداتی که احمدزاده از آنها حرف می زند باز داشته است.

کمال قطعا می ماند


کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس از چین پیشنهاد دارد. او به طور صریح به باشگاه اعلام کرده است می خواهد بماند. پیشنهاد کامیابی نیا به پرسپولیس نیز کمی بالاتر از رقمی است که مسئولان باشگاه برای تمدید قراردادش در نظر گرفته اند. قرار است ظرف دو روز آینده جلسه دیگری بین آنها برگزار شود. پیگیری های صورت گرفته خبر از تمدید قطعی قرارداد کمال می دهد تا خیال برانکو از میانه میدان تیمش راحت شود.

طارمی ما بین ماندن و رفتن


مهدی طارمی مهاجم گلزن تیم ملی و پرسپولیس هم از مسئولان باشگاه خواسته تا رضایتنامه اش را برای رفتن به یکی از تیم های معتبر اروپا صادر کنند. درخواست باشگاه هایی نظیر دیناموزاگرب و چند تیم هلندی و روسی سبب شده تا مهاجم پرسپولیس فکر جدایی بیافتد.البته مسئولان پرسپولیس بدشان نمی آید او را به یکی از تیم های مطرح اروپایی که پول خوبی هم خرج می کند ترانسفر کنند اما برانکو خواهان ماندن این بازیکن است.

سرمربی پرسپولیس به باشگاه اعلام کرده است در صورت جدایی طارمی باید مهاجمی هم طراز با او به پرسپولیس بیاید. شرطی که نیاز به پول کافی پرسپولیسی ها برای خریدن بازیکنی شبیه به طارمی دارد. همین موضوع سبب شده است تا پرسپولیسی ها به طارمی پیشنهاد دهند در صورت ترانسفرش به اروپا درصد قابل توجهی را به باشگاه پرسپولیس بدهد تا رضایتنامه اش صادر شود. به نظر می رسد طارمی با این پیشنهاد موافقت نکند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها