رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 271706

ستاره پرسپولیس جوان‌ترین گزینه تیم مطرح اروپایی

ساعت24-در صورتی که مسئولان فنرباغچه قانع شوند شانس فروش بیرانوند با قیمتی بیش از هزینه یک میلیون یورویی برای خریدش را دارند، او را به تیم‌شان خواهند برد.

style="text-align:justify">تلاش فنرباغچه برای خرید جانشین ولکان دمیرلی، بازار نقل و انتقالات این کشور را داغ کرده است. آن‌ها علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران، دیوید اوسپینا دروازه‌بان آرسنال، کسپر اشمایکل از لسترسیتی و کارلوس کامنی دروازه‌بان کامرونی مالاگا را زیر نظر دارند. کامنی، از همه گزینه‌ها دروازه‌بان بهتری محسوب می‌شود اما سن بالای او و کوناه مدت بودن پروژه خریدش، شانس او را کاهش می‌دهد.

بیرانوند 24 ساله، جوان‌ترین گزینه فنرباغچه محسوب می‌شود. قیمت او هم از کسپر اشمایکل 30 ساله و اوسپینای 28 ساله کمتر است. مدیران فنرباغچه امیدوارند پس از خرید بیرانوند با خرید یک میلیون یورو، بتوانند چند سال بعد او را با قیمت بیشتری هم بفروشند. اتفاقی که برای اوسپینا، اشمایکل یا کامنی نخواهد افتاد.

در صورتی که مسئولان فنرباغچه قانع شوند شانس فروش بیرانوند با قیمتی بیش از هزینه یک میلیون یورویی برای خریدش را دارند، او را به تیم‌شان خواهند برد. در غیر این صورت، سراغ هدف کوتاه مدت‌شان یعنی کامنی آماده و باتجربه می‌روند. سن بیرانوند،‌ برگ برنده او برای حضور در یکی از دو تیم بزرگ فوتبال ترکیه است.

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها