رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 272215

ترافیک نیمه سنگین در محور دماوند ـ فیروزکوه

ساعت 24- فرمانده پلیس‌ راه دماوند ـ فیروزکوه از ترافیک نیمه‌سنگین در این محور خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محور فیروزکوه برای روان‌سازی ترددها اعمال می‌شود.

علی نیک‌روش دقایقی پیش با اشاره به وضع ترافیک در محور فیروزکوه اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک به سمت جاده منتهی به استان مازندران نیمه‌سنگین و روان و به سمت تهران عادی و روان است.


وی با بیان اینکه تاکنون حادثه جدی در محور فیروزکوه به وقوع نپیوسته است، افزود: نیروهای پلیس راه در تمام طول محور فیروزکوه و جاده‌های روستایی حضور دارند تا ضمن کنترل تردد خودروها، در صورت نیاز خدمات‌رسانی کنند.

فرمانده پلیس‌ راه دماوند ـ فیروزکوه با اشاره به اینکه به منظور روان‌سازی ترافیک و سهولت در تردد خودروهای سواری محدودیت‌هایی پیش‌بینی شده، افزود: تردد تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ١٢ تا ٢٤ روز جمعه، دوم تیرماه سال جاری از تهران به قائم‌شهر و برعکس ممنوع است.

نیک‌روش ادامه داد: تردد موتورسیکلت‌ها نیز از ساعت ١٢ ظهر روز چهارشنبه 31 خردادماه تا ساعت 6 روز شنبه سوم تیرماه سال جاری در محور دماوند ـ فیروزکوه ممنوع است.

وی توصیه کرد: رانندگان با صبر و حوصله به طی مسیر خود ادامه دهند و از هرگونه شتاب‌زدگی پرهیز کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها