رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 272298

اعترافات هولناک مادرزن به قتل داماد و آتش زدن جسد/ اسیدپاشی خانوادگی در شاهرود/ اعتراف به قتل مرد دلار فروش در میدان فردوسی

ساعت 24-قتل داماد و سوزاندن جسدش توسط مادر زن، اعتراف به قتل مرد دلار فروش، اسیدپاشی روی خانواده همسر،رهایی گروگان 5 ساله در بوشهر و قتل به خاطر نگاه چپ مهمترین اخبار حوادث در هفته جاری بود.

حوادث
رسیدگی به این پرونده همزنا با مرگ پسر جوانی در بیمارستان هفتم تیر شهرری آغاز شد. با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد پسر 27 ساله به علت اصابت چاقو به قلبش جان باخته است.

در برسی های اولیه از همراه مقتول که دوست او بود مشخص شد مقتول و دوستش در جلوی در خانه شان در محله گلستان شهرری نشسته بودند که با دو نفر از اراذل محله درگیر شده و با چاقو مجروح می شوند. اما علیرضا به علت شدت جراحات جان خود را از دست می دهد.
سرانجام با گذشت بیش از یک ماه از قتل سر انجام عامل جنایت دستگیر و علت قتل را نگاه چپ اعلام کرد.
رهایی گروگان 5 ساله از چنگال آدم ربایان
روز 25 خرداد مردی اهل افغانستان و ساکن برازجان با مراجعه به پلیس اعلام کرد فرزند 5 ساله اش مفقود شده وفردی در تماس تلفنی مدعی شده سیف الله را ربوده و برای آزادی اش درخواست 100 میلیون تومان کرد.
بااعلام این شکایت ماموران پلیس استان بوشهر تحقیقات خود را آغاز کرده و موفق شدند در کمتر از 24 ساعت پسر 5 ساله را به آغوش خانواده برگردانند.
قتل به خاطر ترافیک
این پرونده روز دوم خرداد با مرگ مرد میانسالی در اداره آگاهی گشوده شد. با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد چند روز قبل مقتول با یک راننده پراید در اتوبان آزادگان درگیر شده و به علت اصابت ضربه به سرش مجروح و سپاس جان باخته است.
سرانجام ماموران پلیس راننده پراید را اواخر خرداد شناسایی و دستگیر کنند. این متهم در اعترافاتش ادعا کرد به علت ترافیک ناشی از تصادف مقتول را کشته است.
دستگیری قاتل 12 ساعت پس از جنایت
پسر 28 ساله ای که در سراوان به علت درگیری و نزاع خیابانی مرتکب قتل شده بود، 12 ساعت پس از ارتکاب جنایت شناسایی و دستگیر شد. این متهم اختلاف قبلی را انگیزه اش از ارتکاب جنایت اعلام کرد.
اعترافات هولناک مادرزن به قتل داماد و آتش زدن جسد
زن میانسال اراکی وقتی با همدستی مادرزنش مشغول قتل و آتش زدن جسد دامادش بود، هیچ وقت فکر نمی کرد با تماس همسایه ها با پلیس نقشه قتلشان خیلی زود لو برود. در این پرونده مادر زن ادعا کرده به دلیل مشکلاتی که با دامادش داشته او را به قتل رسانده و قصد داشته جسد او را آتش بزند.
اجیر کردن اسیدپاش از سوی داماد خانواده
در پرونده اسیدپاشی که در یکی از روستاهای شاهرود از سوی پلیس باز شد، سه نف از اعضای یک خانواده مورد اسیدپاشی قرار گرفتند. پلیس با انجام تححقیقات ویژه یک مظنون را دستگیر کرد.
این مظنون در تحقیقات اولیه ادعا کرد که از سوی داماد خانواده اجیر شده است.
عامل قتل مرد دلار فروش بالاخره دستگیر شد
روز ششم فروردین اهالی خیابان خارک تهران متوجه تیر اندازی داخل یک خودرو پراید سفید رنگ و تصادف خودرو با ماشین های پارک شده در حاشیه خیابان شدند. دقایقی بعد مردی قوی هیکل با تهدید اسلحه در حالیکه مردی میانسال غرق خون را در خیابان رها کرده بود، متواری شد. با انتقال مرد مجروح به بیمارستان مشخص شد او یکی از دلار فروشان میدان فردوسی است که از سوی یک سارق مسلح مورد اصابت 5 گلوله قرار گرفته است.
اعترافات هولناک مادرزن به قتل داماد و آتش زدن جسد/ اسیدپاشی خانوادگی در شاهرود/ اعتراف به قتل مرد دلار فروش در میدان فردوسی
چند روز بعد با مرگ مرد دلار فروش،تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد و سرانجام در آخرین روزهای خردادماه این قاتل خطرناک د حوالی قزوین دستگیر شد. متهم در تحقیقات اولیه به قتل مرد دلار فروش و دو سرقت مسلحانه دیگر از دلار فروش های میدان فردوسی اعتراف کرد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها