رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 272533

سوءاستفاده بیبصیرت‌ها از فرمان آتش به اختیار /درخواست عبدالله نوری برای برخورد با هتاکان به روحانی

ساعت24-عبدالله نوری به اهانت به رییس‌جمهور و برخی مسئولان، در راهپیمایی روز قدس واکنش نشان داد.

style="text-align: justify;"> عبدالله نوری در واکنش به اهانت به رییس‌جمهور و برخی مسئولان، در راهپیمایی روز قدس در بیانیه ای نوشت: اقدام گروهی انقلابی نما در مراسم روز جهانی قدس امسال، در توهین و هتاکی به ‏‏رئیس محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی و دیگر عزیزان ملت، بسیار انزجار آور و تأسف بار بود‎.‎ روز قدس که نمایش زیبای اتحاد مسلمانان در دفاع از مظلومیت فلسطین و ایستادگی ‏در ‏برابر اسرائیل است، در سایه این هتاکی ها به صحنه تکراری و زشت توهین به ملت ‏‏شریف ایران تبدیل شد و بهانه ای برای ریشخند و تضعیف ایران در اختیار اسرائیل و دیگر ‏‏بدخواهان قرار داد‎.‎

آیا توهین به کسی که به ‏پشتیبانی رای اکثریت این ملت برای دومین بار به ‏ریاست ‏‏جمهوری برگزیده شد و اهانت به شخصیت هایی که برای اعلام انزجار از اسرائیل در ‏‏راهپیمائی حضور یافتند، خواست بدخواهان این ملت و در رأس آن اسرائیل نیست؟ به راستی چگونه است که گروهی اندک می توانند تمامی اصول اساسی ملتی بزرگ را ‏‏به تمسخر بگیرند؟ به راستی، به پشتیبانی کدام نیرو جرأت گستاخی به چهره های برگزیده این ملت را ‏دارند؟ به راستی، اینگونه رفتارها، برای ملتی که ساعت‌ها در صف رأی ایستادند تا اکثریت بودن ‏شان را، ‏باز هم اثبات کنند، چه پیامی دارد؟‏ و به راستی، تا چه زمانی قرار است عده ای خاص که بارها دست رد از ‏سوی اکثریت ‏ملت فهیم ایران به سینه آنها زده شده است، با حیثیت، ارزش‌ها و منتخبان کشور ‏‏اینگونه رفتار ‏کنند؟‏ آیا زمان آن نرسیده است که مسئولان نظام، یک بار برای همیشه، با این جریانات مخرب، تفرقه افکن و برهم ‏زننده ی آرامش و امنیت ملی، برخورد قانونی و حقوقی کنند؟

‏ مسئولیت ریشه یابی و پیش گیری از این وقایع بیش از پیش بر دوش منادیان وحدت و ‏‏انسجام و کسانی است که از گسترش تفرقه و آشوب در این کشور اظهار نگرانی می ‏‏کنند‎.‎

خواسته مردم معرفی و برخورد قانونی با هتاکان به رییس جمهور است

همچنین ایسنا نوشت:

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در مورد توهین به رییس جمهور در روز قدس،‌ گفت: توهین به دومین شخص جمهوری اسلامی نشانه بی بصیرتی و اقدامی دشمن شادکن است.

«سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی» نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پیامی در واکنش به توهین به رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس ضمن محکوم کردن بد اخلاقی انجام شده اظهار کرد: همه قدردان حضور مردمی در روز قدس هستیم، اما عده‌ای از بی بصیرتان که معنای آتش به اختیار را نمی‌فهمند در این روز بزرگ بداخلاقی کرده و به دوم شخص جمهوری اسلامی که یک‌ماه قبل ٢٤میلیون نفر او را برای ریاست جمهوری انتخاب نمودند اهانت کرده و دشمن را شاد کردند و دل همه مسئولین نظام را به درد آوردند.

موسوی در بخش دیگری از پیام خود گفت: چرا باید چنین شود؟ آنها چگونه به خود جرات می‌دهند که چنین برخلاف مصلحت نظام حرکت کنند؟ چرا اجازه دهیم این اقدامات تکرار شود؟

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پایان پیام خود آورده است: خواسته مردم شناسائی، معرفی و برخورد قانونی با این افراد است تا دیگر شاهد چنین حرکتی نباشیم و البته حضور همواره مردم تضمین تحقق خواسته‌شان است.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها