رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 272546

آملی لاریجانی:

امروز قوه قضاییه با هجمه‌ها علیه نظام به بهانه حقوق بشر مقابله کرده است

ساعت 24- رییس قوه قضاییه تاکید کرد که امروز قوه قضاییه مفتخر است که در مقابل هجمه‌های نظام و قوه به بهانه حقوق بشر مقابله کرده است.

آیت الله صادق آملی لاریجانی
آیت الله آملی لاریجانی در مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل با اشاره به مقام والای شهید بهشتی گفت: بنیان نظام قضایی جدید با معماری شهید والا مقام شهید بهشتی و دستورات اکید امام راحل برای دستگاه قضایی تشکیل شد.

وی با اشاره به وظایف و اختیارات قوه قضاییه اظهار کرد: اختیارات دستگاه قضایی در قانون اساسی و شرع تبیین شده است که اهداف بزرگی دارد و طبیعتا ممکن است تا این اهداف فاصله داشته باشیم، اما در طول این چند سال و با ارشادات امام راحل و تاکیدات رهبری و تلاش قضات راه بلندی طی شده است، به طوری که تلاش زیادی برای انطباق قوانین با دستورات شرع و تجربیات دنیا مطرح شده است.

آملی لاریجانی با بیان اینکه قوه قضاییه ایران یک دستگاه پیشرفته است، گفت: تلاش‌های زیادی برای اهداف نظام قضایی شده است و از این جهت قابل تشکر است، اما چون احقاق حقوق مردم در سطح وسیعی مطرح است باید تلاش بیشتری برای رسیدن به این مهم انجام شود. امروز به دلیل شرایط خاص منطقه نیاز به تعالیم دستورات امام و رهبری در مورد مبارزه با سلطه جهانی را بیشتر احساس می کنیم.

رییس قوه قصاییه تصریح کرد: خودباوری و برگرشتن به خود در این عرصه مهم است که ریشه آن در نگاه توحیدی است و یکی از دستورات امام راحل داشتن نگاه توحیدی بود و اگر این نگاه درست باشد همه امور درست می شود. امروز قوه قضائیه مفتخر است که در مقابل هجمات نظام و قوه به بهانه حقوق بشر مقابله کرده است و از این جهت خدا را شاکریم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها