رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 272631

پیام سرلشکر باقری به نظامیان کشورهای مسلمان به مناسبت عید فطر

ساعت24-رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای به مقامات نظامی کشورهای اسلامی به مناسبت عید سعید فطر اعلام کرد: مقابله با تروریسم باید به طور مستمر مورد توجه باشد.

style="text-align: justify;">به گزارش روابط عمومی حوزه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر پاسدار محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای، عید سعید فطر سال ۱۴۳۸ هجری قمری را به فرماندهان و مقامات نظامی کشورهای مسلمان تبریک گفت.

در پیام سرلشکر محمد باقری خطاب به فرماندهان و مقامات علی‌رتبه نظامی کشورهای مسلمان آمده است: با احترام و آرزوی توفیق، پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمانان را به جناب عالی و نیروهای مسلح و مؤمن آن کشور تبریک عرض می‌نمایم؛ در این شرایط حساس و بحرانی، جهان اسلام بیش از هر چیز به وحدت کلمه بین مسلمانان نیاز دارد.

این پیام می‌افزاید: بدیهی است آزادی فلسطین عزیز از دست غاصبان صهیونیست، مقابله با تروریسم در همه اشکال آن و مهم‌تر از همه، مقابله با استکبار جهانی به عنوان سرمنشأ مشکلات و عامل اصلی تفرقه در کشورهای منطقه، باید به طور مستمر مورد توجه دولتمردان جهان اسلام قرار داشته باشد.

این پیام در پایان خاطرنشان می‌کند: فرصت را غنیمت شمرده، آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای توسعه و تحکیم همکاری‌های صمیمانه در همه ابعاد با دولت و نیروهای مسلح کشورهای دوست و برادر اعلام نموده و از خداوند متعال برای شما، خانواده محترم و نیروهای مسلح آن کشور، سربلندی و بهروزی مسئلت دارم.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها