رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 272852

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از زبان ترکاشوند

ساعت24-معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم را تشریح کرد.

در حالی که گفته می شود لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس برای فصل بعد تکمیل شده است اما تکلیف برخی از بازیکنان این تیم هنوز مشخص نشده است.

محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه را تشریح کرد که از نظر خواهیم گذراند.

پیشنهادی برای انتقال طارمی به اروپا دریافت نکردیم

ترکاشوند درباره پیشنهاد نجومی یک باشگاه ژاپنی به مهدی طارمی گفت: از تیم های خارجی برای جذب طارمی پیشنهادی دریافت نکردیم. و این بازیکن فصل آینده هم در تیم ما می ماند و به تیم دیگری نمی رود.

انتقال بیرانوند به فنرباغچه صحت ندارد

وی درباره وضعیت بیرانوند تصریح کرد: بیرانوند با تیم ما قرارداد بلندمدت دارد و صحبتی درباره انتقال این دروازه بان به تیم فنرباغچه ترکیه صورت نگرفته است.

قرارداد کامیابی نیا را به زودی تمدید می کنیم

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت کامیابی نیا عنوان کرد: کامیابی نیا در لیست بازیکنان مدنظر برانکو قرار دارد و با این بازیکن توافقات اولیه صورت گرفته است و قراردادش را چند روز دیگر تمدید می کنیم.

به بازگشت نوراللهی امیدوار هستیم

ترکاشوند درباره وضعیت نوراللهی بیان کرد: نوراللهی کارهای کسر خدمتش را پیگیری می کند و به بازگشت نوراللهی به تیم خود امیدوار هستیم.

انتقال عباسیان به تیم ما قانونی است

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت عباسیان خاطر نشان کرد: انتقال شاهین عباسیان به تیم ما قانونی است و مشکلی در این باره وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها