رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 273201

کشف بیش از ۵ تُن مواد مخدر در ۳ ماهه اول سال در پایتخت

ساعت 24-جانشین فرماندهی پلیس پایتخت از کشف بیش از ۵ تُن انواع مواد مخدر در ۳ ماه ابتدایی امسال در تهران و دستگیری ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر خبر داد.

01
سردار غلامعلی کریمی جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با تلاش‌های انجام گرفته از سوی مأموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از ابتدای سال تاکنون، ۷۳ مرحله طرح دستگیری خرده فروشان و معتادان مواد مخدر و روانگردان در سطح شهر تهران به اجرا درآمده که طی آن ۱۷۱ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به شناسایی ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر در سطح شهر تهران شده است، تصریح کرد: طی این مدت ۲ هزار و ۵۲۰ معتاد متجاهر و پرخطر با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر به کمپ‌های ترک اعتیاد مجاز ماده ۱۶ معرفی شده‌اند.

سردار کریمی ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، به کشف بیش از ۵ تن انواع مواد مخدر از جمله تریاک، حشیش، شیشه، گراس، هروئین و مرفین اشاره کرد و بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به صورت شبانه‌روزی تلاش خود را وقف مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر می‌کنند و شهروندان در صورت برخورد با موارد مشکوک می‌توانند مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۱۹۷ به پلیس گزارش دهند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها