رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 273285

کیفیت هوای پایتخت آخر هفته سالم است

ساعت 24-مدیر واحد پایش و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به تداوم کیفیت هوای سالم در تهران از افزایش دما طی روزهای آینده خبر داد.

01
مریم نادری با اشاره به اینکه نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از برقراری شرایط جوی نسبتا آرام برای امروز است، اظهار کرد: طی برخی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز پنجشنبه (۸ تیرماه) در برخی ساعات به‌ویژه بعد ازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی پیش بینی می شود. با تداوم این شرایط در روز جمعه (۹ تیرماه) بر سرعت باد افزوده می‌شود و در برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۰ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی انتظار می‌رود.

مدیر واحد پایش و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه پارامتر دما طی روزهای پایانی هفته روند افزایشی خواهد داشت، تصریح کرد: براساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفیت هوای شهر تهران طی امروز در شرایط سالم خواهد بود و انتظار می رود شرایط کیفی هوای سالم تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق پایتخت همچنان تداوم داشته باشد.

نادری در پایان گفت: شاخص کیفی هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۱۱ صبح امروز با عدد ۹۴ در شرایط سالم قرار داشت.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها