رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 273313

علم‌الهدی: هدف برخی جریان‌های سیاسی، براندازی جریان ارزشی کشور است/ زندگی شما باید در خدمت مبارزه و جنگ باشد/شما عزیزان پشت سر ولایت هستید، بقیه اهل تعامل‌اند/حرکت نظامی نیز برای دشمنان صرف نمیکند

ساعت24-نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر این‌که جنگیدن و مقابله کردن در شرایط امروز نیاز به بصیرت دارد، تاکید کرد: در این شرایط، جنگیدن و مقابله کردن، هم بصیرت لازم دارد و هم مقاومت باید شدیدتر باشد.

علم الهدی
حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی شامگاه سه‌شنبه، هفتم تیرماه در گردهمایی زوج‌های شاخص بسیج دانشجویی با اشاره به شرایط امروز جامعه و مقایسه با شرایط آن در دوران دفاع مقدس گفت: بازار شهادت مثل آن دوران باز نیست اما مسیر حرکت همان مسیر است و زندگی شما باید در خدمت مبارزه و جنگ باشد.

با تهاجم شدید به ارزش‌ها در جامعه مواجه هستیم

او ادامه داد: جنگ امروز یک واقعیت جدی است با این تفاوت که با پیچیدگی خاصی همراه است، پیچیدگی که چهره‌اش نه‌تنها برای مردم بلکه برای بعضی از عزیزان ما که ادعای بصیرت دارند نیز قابل‌درک نیست، متأسفانه امروز در جامعه با تهاجم شدید به ارزش‌ها مواجه هستیم.

جریان‌هایی حاضرند با دشمن نیز همکاری کنند

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: تاکنون بحث تهاجم مطرح بود اما امروز دیگر بحث تصرف است، جریان‌هایی که بقای قدرت را برای خود اصل می‌دانند و در بقای قدرت نیز از هیچ‌چیزی فروگذار نیستند، چنین جریان‌هایی حاضرند برای رسیدن به مقصود خود با دشمن نیز همکاری کنند.

دشمنان درصدد برگرداندن انقلاب هستند

او به برنامه دشمن برای براندازی محتوای انقلاب اشاره و تصریح کرد: در شرایطی قرار گرفتیم که قدرت‌های استکباری دنیا به این نتیجه رسیدند مقابله با ما یا امکان‌پذیر نیست یا هزینه‌اش با دخل آن نمی‌ارزد پس در این صدد هستند انقلاب را برگردانند، اگر قرار است واقعاً با ما مقابله کنند، نه در حوزه نظامی و نه در حوزه اقتصادی نمی‌توانند این تقابل را ادامه دهند.

راه رهبری را برویم تحریم‌ها خواهد شکست

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: وقتی یک بازار ۸۰ میلیونی و منابع نفت و گاز در این کشور وجود دارد، نمی‌توانند به بهانه تحریم دنیا را از همه این درآمدها محروم کنند، اگر در مقابل تحریم‌ها با راهی که مقام معظم رهبری برای ما مشخص کرده‌اند، یعنی اقتصاد مقاومتی ایستادگی کنیم، تحریم‌ها خواهد شکست.

حرکت نظامی نیز برای دشمنان صرف نمی‌کند

او افزود: حرکت نظامی نیز برایشان صرف نمی‌کند، به‌جایی نمی‌رسد و نهایتاً قدرت تصرف کشور را پیدا نمی‌کنند زیرا کشور در وضعیتی است که اگر از یک جریان دین‌گرای وابسته به ولایت، ده نفر هم باقی بمانند، آن ده نفر تا آخرین قطره خون خود خواهند ایستاد.

هدف برخی جریان‌های سیاسی، براندازی جریان ارزشی در کشور است

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: تنها راه آنان، این است که انقلاب را برگردانند، انقلاب اسلامی سلسله اصول تمدنی را در مردم ما رسوب داده است، برای این‌که این اصول تمدنی را از بین ببرند، باید انقلاب را برگردانند، جریان‌هایی که به خاطر انقلاب در مردم تبدیل به فرهنگ شده را از بین ببرند، این فرهنگ که از بین رفت، با دو مانور سیاسی انقلاب را نیز از بین می‌برند.

او اظهار داشت: در این شرایط جنگ قطعی است، این جنگ هم خیلی پیچیده انجام می‌شود و هم مقابله با آن بسیار سنگین‌تر از مقابله در یک جنگ نظامی است؛ این جنگ آن‌قدر پیچیده است که شما در حال جنگ با دشمن هستی، ناگهان می‌بینید کناردستی‌ات تو را زده، قصه ما در شرایط امروز، این است.

جنگیدن در شرایط امروز نیاز به بصیرت دارد

علم‌الهدی با تأکید بر این‌که جنگیدن و مقابله کردن در شرایط امروز نیاز به بصیرت دارد، خاطرنشان کرد: در این شرایط، جنگیدن و مقابله کردن، هم بصیرت لازم دارد و هم مقاومت باید شدیدتر باشد.

می‌خواهند جریانی را با یک آرم به مردم بشناسانند

او اضافه کرد: مشکل آنان با این جریان است، می‌خواهند جریانی را با یک آرم به مردم بشناسانند و به مردم بگویند این جریان با این آرم باید سرکوب و براندازی شود.

رزمنده با لباس رزم پای سفره عقد می‌نشست

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: دختر و پسر جوان می‌خواهید زندگی خود را شروع کنید، دورنمایی که این دو نفر برای زندگی خود می‌بینند، پول، تفریح و زندگی آرام، در کنار آن، تنگناهای اقتصادی و مالی نیز دیده می‌شود، غالباً برداشت‌های آرمانی در زندگی آنان این است اما در دوران دفاع مقدس، عملیات تمام می‌شد، بعد از عملیات آقای رزمنده به مرخصی می‌آمد، با لباس رزم پای سفره عقد می‌نشست، ۱۰ روز بعد به جبهه می‌رفت و بعد از ۲۰ روز، خبر شهادتش برای همسر جوانش می‌آمد.

علم‌الهدی تأکید کرد: در آن زندگی نیز همین آرمان‌ها و ارزش‌ها بود، در ایده‌ها و آرمان‌های خود نیز بسیار وارد و بصیر بودند اما جبهه، جبهه مقابله با دشمن بود، اولویت اول آنان در زندگی نیز مقابله با این دشمن قرار گرفت.

شما عزیزان پشت سر ولایت هستید، بقیه اهل تعامل‌اند

او خطاب به زوج‌های جوان حاضر در این گردهمایی، گفت: برای من حضور شما برادران و خواهران جوان، تداعی‌کننده آن خاطره است، از این‌طرف شما جنگ را جدی بگیرید و از آن‌طرف برای زندگی خود تلاش کنید زیرا درنهایت، شما عزیزان پشت سر ولایت هستید، بقیه اهل تعامل‌اند.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها