رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 273334

پخش کلاه قرمزی به نمایش خانگی میرسد؟

ساعت 24- پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت پخش مجموعه «کلاه قرمزی» در نوروز 96 نیز منتفی شد و حالا چند روزی است که خبر انتشار این مجموعه در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.

کلاه قرمزی
چند روزی از این خبر نمی‌گذرد که واکنش‌ مدیران صدا و سینما درباره این موضوع حالا بحث روز و داغ رسانه ها شده است.

تا آنجا که می‌دانیم مجموعه کلاه قرمزی متعلق به صدا و سیما است و تهیه کننده آن اگر بخواهد پخش کلاه قرمزی را به شبکه نمایش خانگی ببرید احتمالا باید ابتدا حق رایت آن را از صدا و سیما خریداری کند.


حمیدرضا دیبایی قائم مقام شبکه دوم طی اظهار نظری تاکید کرده که رایت «کلاه قرمزی» برای تلویزیون است و اگر این سریال بخواهد در شبکه خانگی عرضه شود باید تعاملات لازم با سازمان صورت گرفته باشد.


او این را هم گفته که تا کنون هیچ تعاملی با صدا و سیما در این زمینه صورت نگرفته است و اینکه چگونه بدون هماهنگی با سازمان بنا شده سریال به شبکه خانگی بیاید مشخص نیست.


البته اخبار منتشر شده از سوی وزارت ارشاد نیز حاکی از آن دارد که صاحب اصلی پروژه «کلاه قرمزی» صداوسیما است و احتمالا این نهاد فرهنگی کشور بدون مجوزهای لازم اجازه انتشار و پخش «کلاه قرمزی۹۶» را در نمایش خانگی نخواهد داد.


حتی چند سال قبل صداوسیما از وزارت ارشاد خواسته که برای عرضه نسخه خانگی این مجموعه یا صدور پروانه ساخت نسخه سینمایی آن حتما تعامل لازم با صداوسیما را درنظرگیرد و به نظر می‌رسد فصول قبلی «کلاه قرمزی» هم با هماهنگی صداوسیما از شبکه خانگی پخش شده است.


حالا پس از آنکه تهیه کننده مجموعه پُرطرفدار «کلاه قرمزی» نه در ایام نوروز 96 و نه ماه مبارک رمضان امسال که زمزمه‌های پخش کلاه قرمزی منتشر شده بود، نتوانست با مدیران صدا و سیما به این نتیجه‌ای برسد، باید ماند و دید که آیا رسانه عروسک‌های دوست داشتنی کلاه قرمزی تغییر خواهد کرد یا خیر؟

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها