رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 273342

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای استان تهران

ساعت 24- فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای استان تهران خبر داد و جزئیات آخرین محدودیت‌های ترافیکی را در این استان اعلام کرد.

ترافیک
سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: تردد خودروها در محورهای هراز و فیروزکوه در دو مسیر رفت و برگشت به‌صورت نیمه‌سنگین در جریان است.


وی با بیان اینکه ترافیک در محور امام رضا (ع) هم نیمه‌سنگین است، گفت: گره ترافیکی در محورها دیده نمی‌شود و در صورت بروز هرگونه کندی عبور و مرور، مأموران راهور در محل حضور دارند و به رفع گره ترافیکی اقدام خواهند کرد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پاسخ به اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ داده یا خیر، گفت: متأسفانه ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز یک دستگاه کامیون که از سمنان به سمت فیروزکوه در حرکت بود، بر اثر عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه سنگین ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی واژگون شد.

محبی با بیان اینکه در این سانحه همسر راننده که سرنشین این کامیون بود، جان خود را از دست داد، اظهار کرد: بارها توصیه‌های خود را در خصوص خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کردیم که به‌ویژه رانندگان خودروهای سنگین هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.

وی افزود: رانندگان خودروهای سنگین به خاطر عدم استراحت کافی جان خود و دیگر هم‌وطنان را به خطر نیندازند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: پیش‌بینی کردیم در صورتی که محور هراز در روز آینده بار ترافیکی سنگین داشت، تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 فردا از پنجشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع شود.

محبی اضافه کرد: در ادامه انسداد محور جنوب به شمال تردد وسایل نقلیه از ساعت 19 تا 24 از آب‌اسک به سمت تهران یک‌طرفه شود.

وی اظهار کرد: این یک‌طرفه شدن را پیش‌بینی کردیم؛ اما در صورتی که ترافیک عادی را در محور هراز شاهد بودیم، این طرح اجرا نخواهد شد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها