رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 273351

بروجردی: سیاست های اسلام ستیزی نفرت امت اسلامی را از آمریکا افزایش می دهد

ساعت24-رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حمایت از گروه های تروریستی و ایجاد محدودیت برای ورود مسلمانان به این کشور را دو روی سکه و سیاست های متناقض و اسلام ستیزی دولت آمریکا دانست که در عمل نفرت امت اسلامی را از آمریکا افزایش می دهد.

بروجردی
laquo;علاءالدین بروجردی» با بیان اینکه که آمریکا از یک طرف با ترویج افراطی گری در دنیای اسلام و از طرف دیگر با تحدید ورود اتباع کشورهای مسلمان سیاست متناقضی را در پیش گرفته است تصریح کرد: این سیاست ها برای آمریکایی ها نیز سودی نخواهد داشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حکم دادگاه عالی آمریکا درباره فرمان مهاجرتی ترامپ و تایید کلی این حکم با لحاظ موارد استثناء برای ورود مسلمانان از چند کشور به ایالات متحده گفت: آمریکایی ها در خصوص دنیای اسلام و رویه برخورد با مسلمانان در سال های گذشته تا امروز سیاست متناقضی را در پیش گرفته اند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: تقویت افراط گرایی در جهان اسلام از چند دهه گذشته یعنی از زمان اشغال خاک افغانستان توسط اتحاد جماهیر شوروی و بنیان گذاری القاعده در پاکستان و پس از آن حمایت و تربیت این گروه ها یک روی سکه این برخورد متناقض است.
وی ادامه داد: در ادامه همین رویکرد باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در سال های بعد از ایجاد و حمایت از القاعده به خصوص چند سال اخیر در تحولات عراق و سوریه، آمریکا گروهک های دیگری چون داعش و النصره را ایجاد و حمایت مالی کرد که این یک روی سکه سیاست آمریکایی ها است تا از اسلام چهره غیر واقعی و خشونت باری را در افکار عمومی ترسیم کند.
بروجردی در تشریح این سیاست متناقض آمریکا همچنین گفت: از طرف دیگر به عنوان روی دوم سیاست گذاری در دوران ترامپ صورت می گیرد که برای ایجاد محدودیت ورود اتباع تعداد زیادی از کشورهای مسلمان است که این اقدام تحت عنوان مبارزه با افراط گرایی است که خود آمریکا به وجود آورنده و سیاست گذار آن بوده است.
وی تصریح کرد: آمریکایی ها هم از یک طرف این موضوعات را تقویت و از طرف دیگر برای ورود مسلمانان به کشور آمریکا محدودیت ایجاد می کند که هر دو روی سکه با سیاست اسلام ستیزی آمریکا هم خوانی دارد که در عمل نفرت امت اسلامی را از آمریکا افزایش می دهد و برای آمریکایی ها نیز سودی نخواهد داشت.
به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: فرمان مهاجرتی ترامپ ایالات متحده را از گزند تروریست‌های دست پرورده آمریکا در امان نگاه نمی دارد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها