رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 273355

گرد و غبار در برخی مناطق کشور

ساعت 24- مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد و گرد و غبار در برخی مناطق کشور، از ابری شدن آسمان پایتخت خبر داد.

گرد و غبار
احد وظیفه با بیان اینکه طی سه روز آینده درغالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود، اظهار کرد: طی این مدت در مناطقی از استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شودکه در منطقه زابل با گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.


وی ادامه داد: امروز در برخی مناطق جنوب استان سمنان، شمال اصفهان، مرکزی و قم و فردا در جنوب استان‌های تهران، کرج، قم و شمال مرکزی وزش باد و گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز پنجشنبه تا شنبه هفته جاری(۸ تا ۱۰ تیرماه) به‌تدریج از گرمای هوا در شمال غرب کاسته می‌شود، گفت: پنجشنبه،شرق دریای عمان مواج خواهد شد. در روز جمعه نیز در شهرهای شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وظیفه همچنین درباره وضعیت جوی هوای تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ درجه و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و در روز جمعه صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: گرمترین شهر در روز پنجشنبه و جمعه،اهواز به ترتیب با ۵۱ و ۵۰ درجه سانتیگراد و خنک‌ترین استان نیز در روز پنجشنبه و جمعه اردبیل به ترتیب با بیشینه دمای ۲۷ و کمینه دمای ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها