رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 273365

انتخابات شوراهای هیچ شهری باطل نشده است

ساعت 24- رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با تاکید بر این که انتخابات هیچ شهری ابطال نشده است، گفت: هیات مرکزی نظارت تا پایان هفته نظر خود را درباره همه حوزه های انتخابیه اعلام می کند.

شورای‌شهر
محمد محمودی شاه نشین امروز- چهارشنبه- با اشاره به پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا افزود: هیات اجرایی و نظارت صحت انتخابات را در قریب به 90 درصد از حوزه های انتخابیه اعلام کرده که در این حوزه ها شکایت خاصی وجود نداشت که منجر به ابطال شود و طبیعتأ انتخابات خود به خود تائید شدند.

نماینده مردم شهریار، ملارد و شهر قدس به صندوق هایی که از سوی هیات استانی درخواست ابطال داشته است اشاره کرد و بیان داشت: هیات استانی درخواست ابطال تعدادی از صندوق ها و شهرها را داشته که بررسی این حوزه ها در دستور کار می باشد.


وی ادامه داد: حوزه های انتخابیه محمدیه قزوین، بیدستان قزوین، صدرای شیراز از جمله این درخواست ها می باشد.


محمودی شاه نشین اضافه کرد: در تعدادی از حوزه ها همانند آبادان و بندرعباس نیز درخواست بازشماری صندوق ها را داشتیم که گروهی برای نظارت بر بازشماری اعزام شدند.


رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اظهار کرد: تا به امروز انتخابات هیچ شهری ابطال نشده است و فقط چند روستا به دلیل بیشتر بودن تعداد آرا صندوق از تعداد واجدین شرایط در انتخابات در آن حوزه باطل شد که این موضوع منطقی بوده و در قانون نیز به آن اشاره شده است.


وی ادامه داد: چند شهر کوچک نیز چنین وضعیتی را دارند که گروه هایی برای بررسی موضوع مستقر هستند.


محمودی شاه نشین به زمان اعلام نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اشاره کرد و افزود: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بررسی شهرهای بلاتکلیف حداکثر تا اواخر هفته نظر نهایی خود را درخصوص همه حوزه های کشور اعلام می کند.


انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره مجلس دهم شورای اسلامی (در چهار حوزه) بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار شد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها