رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 273370

آخرین وضعیت خط لوله آسیب‌دیده نفت در میدان فرودگاه اهواز

ساعت24-مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون با اشاره به مسدود بودن یکی از لاین‌های بلوار پاسداران اهواز، گفت: کار شرکت نفت و گاز کارون در منطقه برای جلوگیری از نشت نفت از روز گذشته به اتمام رسیده و در حال حاضر شرکت مخابرات با استفاده از امکانات شرکت ما، در حال تعمیرات کابل‌ها است.

محسن دهان زاده با بیان این‌که خط لوله انتقال نفت قلعه نار- لب سفید در روزهای گذشته دو بار نشت کرد، اظهار کرد: در حال حاضر به لحاظ تعمیراتی، کار شرکت نفت و گاز کارون در منطقه از روز گذشته به اتمام رسیده و مشکل نشت خط به طور کامل حل شده است.

وی در خصوص بسته بودن یکی از لاین‌های بلوار پاسداران اهواز، افزود: در حال حاضر شرکت مخابرات با استفاده از امکانات شرکت نفت و گاز کارون در حال تعمیر یکی از کابل‌های مخابرات آن منطقه است و به محض پایان عملیات شرکت مخابرات و دریافت مجوز، عملیات آسفالت جاده به سرعت آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون تصریح کرد: به منظور جلوگیری از به وجود آمدن مجدد نشت در این خط انتقال، مسیر انتقال نفت به میادین دزفول شمالی از طریق خط لوله دیگری که مربوط به شرکت مناطق مرکزی است، انجام می‌گیرد و به دلیل پوسیدگی این خط، دیگر نفت به وسیله این خط منتقل نخواهد شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها