رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 273378

برد مهم تیم ملی والیبال جوانان مقابل چین

ساعت 24- تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود از دور دوم رقابت های قهرمانی جهان با پیروزی 3 بر 2 برابر چین به حضور در جمع چهار تیم پایانی امیدوار شد.

تیم ملی والیبال جوانان
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان جهان از روز جمعه با حضور ۱۶ کشور و به میزبانی دو شهر بوجویتسه و برنو در کشور چک برگزار می‌شود.

در پایان رقابت های دور نخست مقدماتی هشت تیم لهستان، کانادا، روسیه، کوبا، ایران، آرژانتین، برزیل و چین توانستند با کسب امتیازات لازم به دور دوم صعود کنند.


در این مرحله تیم های لهستان، چین، کوبا و ایران در گروه یک و تیم های برزیل، روسیه، کانادا و آرژانتین در گروه دوم به رقابت می پردازند و در پایان دو تیم برتر از هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

در آغاز دومین روز از مرحله دوم، تیم ملی ایران از ساعت ۱۵ رو در روی دیگر تیم آسیایی قرار گرفت و در یک بازی که بیش از دو ساعت به طول انجامید توانست سه بر دو به پیروزی رسید.


تیم‌ملی جوانان ایران با کسب دو امتیاز شیرین از دیدار دوم خود توانست مجموع امتیازات خود را به عدد سه برساند و شانس های خود را برای صعود به دور نهایی زنده نگه دارد.


چین هم با قبول دومین شکست دیگر شانسی برای صعود به مرحله نیمه نهایی ندارد.


ست‌های این بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۳ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۴، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۰ به سود ایران پایان یافت.


تیم ملی والیبال جوانان ایران در حساس ترین و آخرین دیدار خود فردا(پنج شنبه) به مصاف لهستان می رود.

در ادامه بازی های روز دوم، تیم های برزیل و آرژانتین از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم می روند. برزیل در صورت پیروزی در این بازی به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت.

از ساعت ۲۰ دو تیم کوبا و لهستان رو در روی هم قرار می گیرند. لهستان تاکنون باختی در چهار دیدار قبلی خود تجربه نکرده و امیدوار است با کسب پیروزی برابر کوبا به جمع چهار تیم‌ پایانی برسد. کوبا هم در اولین بازی خود ایران را سه بر دو شکست داد و از مدعیان صعود به دور نهایی است.

در آخرین دیدار روز دوم، تیم قدرتمند روسیه مقابل کانادا به میدان خواخد رفت. روس ها با کسب سه امتیاز بازی نخست برابر آرژانتین از مدعیان اصلی صعود و کسب عنوان قهرمانی به حساب می آیند. اما کانادا که به سختی به دور دوم راه یافته احتمالا در این دیدار هم برابر روسیه حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها