رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 273406

برانکو: دیدار با استقلال هنوز قطعی نیست

ساعت 24- سرمربی پرسپولیس می‌گوید دیدار دوستانه با استقلال هنوز قطعی نیست. او همچنین گفت که طارمی قبل از آغاز اردوی اوکراین باید وضعیت خود را مشخص کند.

برانکو
style="text-align:justify">برانکو ایوانکوویچ درباره تمرین امروز تیمش با حضور ملی‌پوشان اظهار کرد: امروز برای نخستین بار بود که ملی‌پوشان تیم پرسپولیس سر تمرین حاضر شدند و همه تمرین کردند. وضعیت کمال کامیابی نیز مشخص شد و او قراردادش را تمدید کرد. تا چهارشنبه تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و سپس چهارشنبه صبح به سمت کیف خواهیم رفت. پس از آن ظاهرا دیداری با استقلال در آلمان خواهیم داشت. برگزاری این دیدار قطعی نیست اما صحبت‌هایی انجام شده است. این بازی‌ها می‌تواند برای باشگاه مهم باشد.

وی ادامه داد: پس از دیدارهای دوستانه بازی با نفت را در سوپر جام داریم که در فاز آماده سازی تیم می تواند کمک خوبی باشد. من همین الان شنیدم که علی کریمی سرمربی این تیم شده است و خوشحالم او می‌تواند دانش و تجربه خود را به بازیکنان جوانی انتقال دهد. برای او به جز دیدار با پرسپولیس آروزی موفقیت می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات این تیم بیان کرد: از فعالیت باشگاه راضی هستم. بازیکنانی که می‌خواستیم جذب شدند و در مورد بازیکنان جوان و لیست مازاد فردا پنجشنبه پس از تمرین تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

برانکو در مورد وضعیت مهدی طارمی اظهار کرد: ما به او اجازه این را دادیم که شرایطش را برای حضور در تیم‌های اروپایی که از آنها پیشنهاد دارد بررسی کند. باشگاه این اجازه را به او داده که با باشگاه های اروپایی مذاکره کند. طبیعی است که دوست داریم او در تیم بماند. اما او هدف برای آینده خود دارد و ما نمی‌توانیم بازیکنان خود را محدود کنیم. طارمی سرخود عمل نکرده و باشگاه از اقدامات او آگاه است. با این حال باید وضعیتش تا قبل از اردوی کیف مشخص شود.

او همچنین در مورد عالیشاه گفت: چیزی نمی‌دانم و در روزهای آینده باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی سرخپوشان در مورد هدفش در این فصل به خبرنگاران گفت: ما اهداف حداکثری داریم. نخستین هدف ما کسب سوپر جام است و بعد از آن صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان قهرمانی است. بعد از آن نیز به لیگ ایران و جام حذفی فکر می‌کنیم و برای قهرمانی در این دو جام می‌جنگیم.

او درباره بازی‌های زیاد پرسپولیس در فصل پیش رو توضیح داد: باید ببینیم چه پیش می‌آید. ما فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا عملا با سیزده بازیکن بازی کردیم اما نتایج خوبی به دست آوردیم.

ایوانکویچ درباره الاهلی عربستان، حریف پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تغییرات الاهلی مرا نگران نمی‌کند زیرا جذب مربی و بازیکن در پنجره نقل وانتقالات عادی است. آنها ربروف جوان را آورده‌اند که ملی‌پوش اوکراین بوده و همراه به شفچنکو جزو نسل طلایی این کشور محسوب می‌شوند. او تجربه خوبی در کیف به دست آورده است و تقویت اهلی محسوب می شود. عربستان نیز در لیگ خود، قانون تعداد بازیکنان خارجی را به شش ارتقا داده اما این موضوع هیچ ترسی در ما ایجاد نمی‌کند با این حال می‌تواند کار را برای ما سخت کند.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا نگران مصدوم شدن بازیکنان در بازی‌های تدارکاتی نیست؟ گفت: این خطر همیشه وجود دارد و نمی‌توان همیشه روی آن تمرکز کرد. این یک خطر بالقوه است ولی در حال حاضر مهمترین مسئله این است که همه بازیکنان سالم هستند. ما درحال آماده کردن لیست نهایی تیم هستیم ولی هنوز بازی‌های دوستانه دیگرمان مشخص نشده است. احتمالا یک بازی دوستانه در کیف داریم.

او درباره جذب بازیکن خارجی توسط پرسپولیس، اظهار کرد: ابتدا باید وضعیت بازیکنان خودمان را مشخص کنیم و بعد به بازیکن خارجی فکر کنیم. شاید الکس پلیانسکی و ولادیمیر پریموف را دوباره بگردانیم (باخنده)

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای پر کردن جای خالی بازیکنانی که از این تیم جدا شده‌اند دارد؟ خاطرنشان کرد: طارمی آقای گل ایران، آسیا و تیم ملی است. او دو سال است که بهترین بازیکن ایران است. رفتن او فقدان بزرگی است و به سادگی نمی‌توان جای او را پر کرد. باید اهداف او را درک کنیم که بخت خودش را در خارج از کشور امتحان کند. ما نمی‌خواهیم بازیکنان ناراضی باشند و اجازه مذاکره به او داده‌ایم. اگر راضی نبود می‌تواند به تیم برگردد. درباره بیرانوند هم مانند طارمی به او اجازه مذاکره داده‌ایم.

او درباره احتمال پیوستن رضاییان به استقلال هم گفت: من خبری از این موضوع ندارم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا سروش رفیعی برای جدایی از پرسپولیس با او صحبت کرده بود، گفت: باشگاه الخور شرایط خوبی به او پیشنهاد داده بود. او به من گفته بود که برای مذاکره می‌رود و من هم گفتم تو حرفه‌ای هستی و هر تصمیمی که فکر می‌کنی به نفع خودت و خانواده‌ات هست، بگیر.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها