رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 273421

علی کریمی: در کلیات با باشگاه نفت به توافق رسیدم

ساعت 24- کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید جلسه خوبی به مسئولان باشگاه نفت داشته و تمام تلاشش را برای موفقیت این تیم در فصل آینده لیگ برتر به کار می گیرد.

علی کریمی
style="text-align:justify"> علی کریمی درباره جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه نفت تهران داشت اظهار کرد:جلسه خوبی با آقای عرفانیان سرپرست محترم باشگاه نفت و همکاران‌شان داشتیم و بر سر کلیات همکاری به توافقاتی رسیدیم.

او در ادامه گفت: نفت تهران بعنوان قهرمان جام حذفی و نماینده ایران در آسیا تیمی است که انتظارها از آن بالاست. از سوی دیگر از دست رفتن زمان آماده‌سازی، جدایی برخی نفرات تیم و محدود بودن گزینه‌های موجود در بازار نقل و انتقالات چالشی است که این تیم با آن مواجه است.

کریمی ادامه داد: فعلا اسکلت و استخوان‌بندی تیم دچار تغییراتی شده است. هر چند کار در نگاه اول سخت است اما همه این چالش‌ها را می‌توان کم و بیش و در طول فصل حل کرد، آن هم با تلاش مضاعف همه عوامل. وقتی باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و خانواده بزرگ نفت دست در دست هم دهند می‌توانند بر مشکلات غلبه کنند. رسانه‌ها هم به نفت به عنوان نماینده ایران نگاهی ملی خواهند داشت. ما باید سخت کار کنیم و بکوشیم تا هم نفت در مسیر موفقیت گام بردارد و هم نماینده خوبی برای فوتبال ایران در آسیا باشد. بنده امیدوارم باشگاه حمایت و ساپورت خوبی از تیم داشته باشد و شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم در آرامش به کار فنی پرداخته و با سخت کوشی و تلاش مضاعف چال‌ هایی که وجود دارد را حل کنیم.

کاپیتان سابق تیم ملی گفت: اینکه باشگاه نفت بنده را از مدت‌ها قبل گزینه خود دانسته برایم قابل احترام است. نفت در فوتبال به نوعی اولین تیم بنده بوده است. بازیکن نوجوانان نفت بودم و حالا در مربیگری هم قسمت این شده در این تیم بازیکن ساز و قدیمی تهران استارتی جدی بزنم. امیدواریم ما یک مجموعه قوی و همدل باشیم. حرف من این است در کار گروهی موفقیت حاصل نمی‌شود مگر آنکه همه دست در دست هم دهند و هر یک وظیفه خود را بدرستی و خوبی انجام دهند. باشگاه در مسائل کلان، حمایتی، مالی و ساختاری و کادر فنی و بازیکنان هم در بعد فنی و مستطیل سبز باید بکوشند و تلاش همه جانبه داشته و تصمیمات هوشمندانه و اثرگذار بگیرند. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد منجر به موفقیت نماینده فوتبال ما در آسیا باشد و بنده هم بتوانم در این مسئولیتی که قبول خواهم کرد ان شاءالله در کنار تلاش همکارانم در کادر فنی و بازیکنان موفقیت را رقم بزنیم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها