رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 273459

وزیر بهداشت از پزشک چاقو خورده احوالپرسی کرد

وزیر بهداشت پس از اطلاع از حادثه مصدومیت دکتر فرنام در کلینیک مرکز آموزشی درمانی رازی تبریز، در تماس تلفنی، جویای احوال این استاد گروه روانپزشکی شد.

وزیر بهداشت
وزیر بهداشت پس از اطلاع از حادثه مصدومیت دکتر فرنام در کلینیک مرکز آموزشی درمانی رازی تبریز، در تماس تلفنی، جویای احوال این استاد گروه روانپزشکی شد.

دکتر سید حسن هاشمی ضمن آگاهی از چگونگی بروز این حادثه، برای دکتر علیرضا فرنام آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

دکتر فرنام نیز گفت: این بیمار امروز به بهانه ابراز محبت به سراغ من آمد اما من مانع این کار شدم و به بیرون رفت اما دوباره با چاقو برگشت و چندین ضربه به من زد اما تصورم می کردم که با مشت زده و وقتی خون را دیدم متوجه جراحت شدم.

وی اضافه کرد: بیمارستان رازی نگهبان دارد اما این اتفاق خیلی سریع رخ داد و مردم و دانشجویان در آنجا حضور داشتند اما قبل از رسیدن نگهبان، بیمار ضربات چاقو را زده بود.

دکتر فرنام تصریح کرد: خوشبختانه ضربات چاقو به نقاط حساس بدن اصابت نکرد و شریان ها هم آسیبی ندید اما تمام اقدامات درمانی لازم به خوبی انجام شد و لازم است که از ریاست و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و کادر درمانی و اورژانس بیمارستانهای رازی و امام رضا(ع) تشکر ویژه کنم.

وی تاکید کرد: وقتی می بینیم که مسئولان و بزرگان، به ما توجه دارند، برای خدمت به مردم دلگرم تر می شویم اما در طول حدود ۱۴ سال سابقه کاری این اولین باری بود که چنین حادثه ای برای من رخ داد و باید در آینده، احتیاط بیشتری کنم.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها