رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 274351

بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در مجلس

ساعت 24- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و غیرمتعارف آمریکا در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

مجلس
نقوی حسینی گفت: در ابتدای جلسه نوریان گزارشی از سفر خود همراه با وزیر امور خارجه به سه کشور آفریقایی ارائه کرد و سرکار خانم چنارانی نیز گزارشی از سفر کمیسیون به استان خراسان رضوی ارائه داد و در ادامه جلسه، بررسی لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح با حضور طلایی‌نیک معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بررسی شد.

وی افزود: همچنین در ادامه جلسه لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از اصلاحات پیشنهادی، هر دو لایحه به تصویب رسید.

نقوی حسینی همچنین بیان کرد: در پایان جلسه امروز طرح «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و غیرمتعارف آمریکا» مورد بحث قرار گرفت. طرح مذکور دارای 23 ماده است و تقریبا تمام فعالیت‌های تروریستی، حمایت از تروریسم و ضد حقوق بشر آمریکا را در بر می‌گیرد. در این طرح مجازات‌هایی در نظر گرفته شده و همچنین حمایت از ایرانیان و شهروندان ایرانی که در هر جای دنیا از اقدامات آمریکا خسارت دیده باشند در آن مطرح شده است. در یکی دیگر از مواد حمایت از فعالیت‌های وزارت دفاع و فعالیت‌های ضدتروریستی سپاه قدس با اعتبار 2000 میلیارد تومان صورت گرفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: اعضای کمیسیون نقطه نظرات خویش را راجع به موضوع مذکور عنوان نمودند و قرار شد کمیسیون تا زمان ارائه طرح به هیات رییسه جلسه در این زمینه جلسه داشته باشند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها