رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 274880

رونالدو سکوتش را شکست

ساعت 24- کریستیانو رونالدو هنوز حاضر نشده در مورد وضعیت آینده‌اش با رسانه ها گفتگو کند ولی برای مدیریت رئال مادرید پیغامی امیدوارکننده فرستاده است.

رونالدو
چندی پیش نشریه آبولا ادعا کرد رونالدو پس از اتهامات سنگین مالیاتی قصد ترک رئال را دارد.

رونالدو در آن مقطع از شیوه دفاع باشگاه رئال در مقابل اتهاماتی که به وی نسبت داده شده بود، رضایت نداشت. کمی بعد فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال در مصاحبه با اوندا سرو، اتهام 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی رونالدو را بی اساس دانست و به دفاع همه جانبه از فوق ستاره پرتغالی پرداخت.
گفته می شود که رونالدو پس از مصاحبه پرز، کمی آرام تر شده و از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده اما همچنان شایعاتی مبنی بر علاقه پی اس جی به CR7 به گوش می رسد.

در حالی که هواداران رئال مشتاقند تا رونالدو سکوتش را شکسته و در مورد وضعیت خود شفاف سازی کند، هنوز این اتفاق نیفتاده با این حال آس ادعا کرد که فوق ستاره پرتغالی به تازگی برای مدیران رئال پیغام فرستاده است. در این پیغام رونالدو اطمینان داده است که فعلا به ترک رئال فکر نمی کند و قصد دارد در این تیم بماند.

با این حال آس در همین رابطه به این موضوع اشاره کرده است که با وجود پیغام امیدوارکننده رونالدو، همه چیز به 31 جولای و اولین جلسه دادگاهی رونالدو بستگی دارد و حتی ممکن است در آن جلسه اتفاقاتی رخ دهد که رونالدو را به جدایی از رئال و ترک اسپانیا ترغیب کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها