رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 276533

جزییات نشست غیرعلنی مجلس با رییس بانک مرکزی در خصوص آرمان و کاسپین

ساعت24-از صبح امروز نمایندگان خانه ملت در خصوص رسیدگی به اوضاع نا مطلوب اقتصادی بانکها بویژه موسسات آرمان و کاسپین تشکیل جلسه دادند.

65156+
در همین خصوص محمد علی پور مختار مسئول کمیته ویژه حقوقی قضایی مجلس به تشریح جزییاتی از این جلسه پرداخت و گفت: در ابتدای یک گزارشی در خصوص وضعیت نابسمان بانکها از سوی پزشکیان که از سوی رییس مجلس مامور تشکیل این جلسه با رییس بانک مرکزی بود، ارایه شد.

وی افزود: نمایندگان بر اساس قرعه کشی به طرح سوال از سیف پرداختند و اکنون مشغول پرسش و پاسخ از وی هستند.

پور مختار گفت: بیشتر سئوالات پیرامون بررسی و تعیین تکلیف وضعیت دو موسسه آرمان و کاسپین بوده و متاسفانه اظهارات آقای سیف در این خصوص تکراری و همان مواضعی است که بانک مرکزی در بیرون از مجلس ارایه می دهد.

وی خاطر نشان کرد: رییس بانک مرکزی مواردی از قبیل اینکه موسسات مذکور با سودهای زیاد مردم را به سمت خود بمنظور سرمایه گذاری جذب کرده اند و این تخلف آشکار است، مطرح کرد و عنوان می کند ترازهای غیر واقعی از از سوی این موسسات تاکنون به ما ارایه شده است. لذا در کل سیف مطلب تازه ای تا این لحظه به نمایندگان نگفته مطالب عمومی و تکراری است.

پور مختار ادامه داد: اینکه از سوی بانک مرکزی گفته می شود به سپرده گذاران و شاکیان بانکهای ورشکسته همچون کاسپین جهت تسویه حساب منابع تا 50 میلیون تومان استرداد شده، مورد قبول هیچ یک از نمایندگان نیست و همه نمایندگان گزارش بانک مرکزی در این خصوص را غلط و غیر واقعی ارزیابی کردند.

جام جم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها