رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 277547

حرف های زشت تتلو درباره قتل آتنا/تتلو از پیکر بیجان «آتنا» چه میخواهد؟

ساعت 24-آفتاب یزد نوشت: خواننده‌ای در رابطه با هر موضوعی بدون اینکه بداند و آگاهی داشته باشد، اظهارنظر می‌کند آن‌هم فقط برای دیده‌شدن.

امیر تتلو
امیرحسین مقصودلو یا همان تتلو گاهی اوقات حرف‌هایی را می‌زند که زاده فکر و خیال اوست و جز عصبانیت و واکنش‌ تند کاربران شبکه‌های اجتماعی چیزی به همراه ندارد. درست مثل اظهارات عجیبش در مورد علت مرگ غمگینانه آتنای هفت ساله که 29 خرداد گم شد و 19 تیر جسدش را در پارکینگ قاتل پیدا کردند. او در این رابطه در اینستاگرامش نوشته است: «تصویرای لعنتی! تصمیمای ...!! من جغد بیداری بودم که همه فقط تردم [طردم] کردن...! اینها گناه پدر و مادر و بدحجابی هستن. صد دفعه گفتم حجاب مهمه حتی واسه بچه کوچیک. والله به خدا این بچه اگه حجاب داشت چشم بد دنبالش نمی‌افتاد. مردم!! چشماتون رو باز کنید. جوری که بچه‌های امروز حرف میزنن و برخورد میکنن یعنی به تکامل ذهنی رسیدن و باید حجاب داشته باشن تا در خطر نباشن.» اکنون این پست اینستاگرامی تتلو در فضای مجازی بازتاب‌هایی داشته است به‌طوری که کاربران به‌شدت از این نوع اظهارنظر وی عصبانی هستند.

یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «اگر یکی تو خیابون گرفت زدتون تقصیر خودتونه باشگاه نرفتید هرکول بشید... تو رو خدا مراقب بچه‌هاتون باشید استدلال به سبک تتلو. واقعا چنین حرفی مسخره است.»

فرد دیگری نوشته است: «اینکه تتلو دلیل قتل آتنا رو بی‌حجابی میدونه و همچنان چارمیلیون فالوئر داره جای تاسف داره.»

شخصی نیز عنوان داشته است: «حالا چرا به تتلو لقب فعال سیاسی اصولگرا دادن؟»

یکی دیگر از کاربران گفته است: «با این کارا چی رو می‌خواد ثابت کنه. افزایش فالوئر و دیده‌شدن به چه قیمت.»

عصرایران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها