رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 277668

تیراندازی در رامیان ۲ مصدوم برجای گذاشت

ساعت 24- فرمانده انتظامی گلستان گفت: تیراندازی در شهرستان رامیان دو مجروح برجای گذاشت.

تیراندازی
style="text-align:justify"> سردار علی‌اکبر جاویدان شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران پیرامون دو حادثه تیراندازی رخ‌داده در استان اظهار کرد: ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه عصر امروز (شنبه) دو نفر از اهالی شهرستان رامیان که یکی از افراد ۳۰ ساله و فرد همراه وی ۱۹ ساله بود درحالی‌که زخمی شده بودند به کلانتری مراجعه می‌کنند.

وی تصریح کرد: این افراد اعلام می‌کنند ۴۵ دقیقه قبل با یک دستگاه موتورسیکلت در حال رفتن به سمت منطقه تفریحی «دروازه علی» بودند که مورد اصابت تیر ساچمه ای قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: یکی از این افراد از بیمارستان مرخص شده و فرد دیگری که مجروحیت شدیدتری داشت همچنان در بیمارستان مطهری گنبد کاووس بستری است.

جاویدان در رابطه با تیراندازی محور ناهار خوران گرگان اظهار کرد: شامگاه پنجشنبه فردی با مرکز فوریت‌های پلیس تماس می‌گیرد و شنیده شدن صدای تیراندازی در انتهای شهرک تالار را گزارش می‌دهد.

وی افزود: بلافاصله تیم پلیس که در منطقه حضورداشته است به محل شنیده شدن صدای تیر می‌رود که با یک خودروی ۴۰۵ با چهار سرنشین مواجه می‌شود، اما این خودرو به محض مشاهده خودروی پلیس از محل متواری شده و به سمت شهرک قلعه حسن می‌رود.

جاویدان ادامه داد: مأمورین در حین تعقیب فرمان ایست می‌دهند و اقدام به شلیک تیر هوایی می‌کنند تا اقدام به توقف خودرو کنند اما در شهرک قلعه حسن به یک مراسم عروسی برخود می‌کنند.

عاملان تیراندازی در ناهار خوران گرگان شناسایی شدند

وی افزود: مأمورین نیروی انتظامی به دلیل اینکه به کسی آسیبی وارد نشود از تیراندازی خودداری می‌کنند و این امر منجر به متواری شدن خودرو می‌شود.

جاویدان اظهار کرد: شماره پلاک خودرو برداشته‌شده و نفرات شناسایی‌شده‌اند، همچنین هماهنگی قضایی برای دستگیری این افراد انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه طی یکی دو روز آینده وضعیت این دو حادثه مشخص می‌شود، گفت: متأسفانه تیراندازی با سلاح‌های شکاری به دلیل برخی سهل‌انگاری‌ها زیاد شده است و از افرادی که سلاح مجاز دارند می‌خواهیم سلاح خود را در اختیار افراد ناوارد قرار ندهند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها