رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 277726

کار بزرگ علی دایی برای پرسپولیس برای برگزاری دربی دوستانه

ساعت24-علی اکبر طاهری با علی دایی درباره برگزاری دربی سرخابی ها در ورزشگاه بیله فلد مذاکره کرد.

علی دایی که برای دریافت طلب سال سوم قرارداد خود از باشگاه پرسپولیس به کمیته استیناف شکایت کرده دو روز پیش با طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس تلفنی گفت و گو کرد.

در این تماس که از سوی طاهری انجام شده بود، سرپرست باشگاه پرسپولیس خواهان همکاری علی دایی برای جلب موافقت بیله فلدی ها با برگزاری مسابقه دربی در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه بود.

علی دایی با توجه به اینکه بازیکن پیشین تیم آرمینیا بیله فلد بوده و همچنان ارتباطاتی با مسئولان این باشگاه دارد، با خواسته طاهری موافقت کرد و با مسئولان باشگاه بیله فلد مذاکراتی انجام داد تا آنها تخفیف بیشتری در نظر گرفته و با مبلغ کمتری حاضر به میزبانی این بازی شوند.

طبق اخبار دریافتی ما بیله فلدی ها مبلغ ۳۵۰ هزار یورو مطالبه کرده بودند اما با رایزنی علی دایی این مبلغ به نصف کاهش یافت.

علی دایی هم از سوی مسئولان باشگاه بیله فلد و هم از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس و اسپانسر مسابقه برای تماشای بازی دعوت شده اما احتمال دارد به خاطر برنامه آماده سازی تیم سایپا برای این بازی به آلمان نرود.

دایی به طاهری اعلام کرده در روزهای آتی درباره حضور یا عدم حضور در آلمان تصمیم خواهد گرفت.

علی دایی به خاطر پرداخت نشدن مالیات سال اول و دوم قراردادش با پرسپولیس مجبور به شکایت از این باشگاه شد و مبلغ سال سوم قرارداد خود را هم از باشگاه مطالبه کرد و در چنین شرایطی مذاکره مدیر باشگاه پرسپولیس با سرمربی سابق این تیم منجر به گرفتن تخفیف و نصف شدن مبلغ میزبانی از بازی دربی در بیله فلد آلمان شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها