رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 279217

مهرعلیزاده: اگر شهردار شوم، نامزد ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ نمی‎شوم/ دیدار مستمر رییس دولت اصلاحات با روحانی

ساعت24-محسن مهرعلیزاده که نامش برای تصدی برخی از مسئولیت‌های دیگر در دولت دوازدهم نیز مطرح است، این مسائل را تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای می‌داند و می‌گوید نامش برای این مسئولیت‌ها در رسانه‌ها شنیده است و ابایی هم ندارد که بگوید شهرداری تهران را به وزارت ترجیح می‌دهد.

مهرعلیزاده
بخش هایی از اظهارات مهرعلیزاده را در زیر می‌خوانید؛

*تاکنون از من برای دیدار با آقای روحانی از سوی دفتر ایشان دعوتی نشده است.

* با توجه به اینکه از سال ۹۲ درخصوص شهرداری و مدیریت شهری در حال مطالعه هستم، در آن زمینه بیشتر متمرکز هستم ولی اگر به من بگویند برای انجام خدمت، به یک قسمت برو و نامه‌رسان بشو، من می‌گویم چشم و درخدمت هستم.

*من فکر می‌کنم دولت دوازدهم باید کارامدتر از دولت یازدهم باشد. مردم در این دوره انتظار و توقع خاصی از دولت دارند؛ به ویژه در عرصه‌های اقتصادی، معیشتی و رفاهی. متاسفانه شرایط برای جوانان ما چندان قابل قبول نیست. در دو دولت آقای احمدی‌نژاد، کشور متوقف شد و اقدام خاص و قابل توجهی در عرصه‌ اقتصادی انجام نشد و کشور با مشکلات بسیاری همانند رکود، تورم و تحریم روبه‌رو شد و باقیمانده آن شرایط نیز به دولت آقای روحانی رسید و ایشان کار سختی را برای حل این مسائل داشتند. ما هم‌اینک در روزهایی قرار داریم که دومین سالگرد دستیابی به برجام است. خوشبختانه گام‌های برای حل مشکلات اقتصادی برداشته شده است ولی اینها کافی نیست.

*اینکه فکر کنیم افراد اصلاح‌طلب در مسند امور باشند، مسائل حل می‌شود، درست نیست. من معتقدم دولت باید افراد کارامد را برای تصدی امور انتخاب کند. البته بنده اعتقاد دارم که دولت آقای خاتمی کارامدترین دولت در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی است. در دیدار کمیته تعامل شورای عالی سیاستگذاری با آقای روحانی، دکتر عارف نقش اصلاح‌طلبان در حمایت از نامزدی آقای روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را کم‌نظیر دانسته و از ضرورت همکاری اصلاح‌طلبان با دولت در آینده در زمینه‌های مختلف تاکید کردند. در این دیدار، اعضای کمیته تعامل نیز یادآور شدند که در دولت دوازدهم لازم است تا با دقت بیشتری به مطالبات مردم پاسخ داده شود زیرا مردم با رای خود به روشنی مطالبات‌شان را بیان کردند و نشان دادند که خواستار چه چیزی هستند. خوشبختانه آقای روحانی نیز برخورد و رویکرد تعاملی خوبی از خود نشان دادند و اعلام کردند باید مطالبات مردم را سرلوحه کار خود قرار بدهیم.

*در فاصله یک ماه و نیم گذشته پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و مشخص شدن نتایج آن، دیدارهایی بین آقای روحانی و خاتمی انجام شده است. در آن دیدارها مسائلی از تبریک گفتن به آقای روحانی به خاطر پیروزی قاطع‌شان در انتخابات ریاست جمهوری و جلب رای مردم تا توصیه‌های کلان درخصوص رویکردهای دولت آتی، چینش کابینه، ویژگی‌های دولت و توقعات مردم از دولت دوازدهم مطرح شده است.

*من صراحتا می‌گویم که اگر شهردار تهران شوم برنامه‌ای برای انتخابات سال ۱۴۰۰ ندارم و همه توانم را برای حل و فصل مشکلات و معضلات تهران بکار خواهم بست.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها