رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 279359

توقیف شناور صیادی عربستان در آب های بوشهر/دادستان بوشهر: ملوانان شناور عربستانی به زندان معرفی شدند

ساعت 24- مدیر روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: نیروهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران روز گذشته یک فروند شناور صیادی متعلق به کشور عربستان را حوالی جزیره فارسی در آبهای این استان توقیف کردند.

اردشیر یاراحمدی افزود: در این شناور صیادی پنج تن تبعه هندی حضور داشتند که برای صید و صیادی به آبهای مرزی جمهوری اسلامی تجاوز کرده بودند.

وی اضافه کرد: سرنشینان این شناور (لنج) صیادی دستگیر وتحویل مقام های قضایی استان بوشهر شدند

یاراحمدی اظهار کرد: در ماه جاری این دومین شناور کشور عربستان است که برای صید و صیادی به آبهای مرزی جمهوری اسلامی تجاوز کرده و دستگیر شدند.

کلیه خدمه شناور عربستانی توقیف شده در آب‌های بوشهر به زندان معرفی شدند

خبرگزاری میزان گزارش داد: علی حسن پور دادستان بوشهر با اشاره به توقیف یک فروند لنج عربستانی در ۱۱ مایلی جنوب غرب جزیره فارسی توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، تصریح کرد: کلیه خدمه شناور یادشده با قرار تامین به زندان مرکزی بوشهر معرفی شدند.

وی افزود: تحقیقات در خصوص علت تجاوز مرزی آنان در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: پنج نفر ملوان شناور صیادی عربستانی که روز جمعه در آبهای ایران دستگیر شده بودند به زندان معرفی شدند.

علی حسن پور افزود: این ملوانان تبعه کشور هند هستند و دستگاه قضا برای آنان قرار وثیقه صادر کرد که به دلیل نداشتن وثیقه بازداشت و تحویل زندان شدند.

وی تصریح کرد: علت و انگیزه تجاوز مرزی این شناور در حال بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: این دومین شناور صیادی کشور عربستان است که تیرماه امسال به دلیل تجاوز مرزی به وسیله نیروی دریایی سپاه توقیف می شود.

وی یادآورشد: بیشتر تجاوزهای مرزی مربوط به کشور عربستان است که اغلب خدمه آنها از کشور هند هستند.

حسن پور در مورد خبری که برخی رسانه ها مبنی بر توقیف یک شناور اماراتی با 10سرنشین توسط منطقه چهارم سپاه در عسلویه استان بوشهر منتشر کرده اند اظهار بی اطلاعی کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها