رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 279365

دستگیری سارق دینام کولرهای شاهرود!

ساعت 24- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارق دینام کولرهای آبی در بیارجمند و کشف ۱۴ فقره سرقت از وی خبر داد.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از اعلام دو مورد سرقت دینام کولرهای آبی در بیارجمند پرونده‌ای در این راستا، تشکیل و مراتب در دستور رسیدگی ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات میدانی توسط ماموران رد پای فردی ۶۶ ساله و معلوم‌الحال در محل‌های سرقت، رویت و و تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

این فرمانده انتظامی با اشاره به تردد مشکوک فرد مورد نظر به یک محل مخروبه برای مخفی کردن اقلام سرقتی گفت: پس از بکارگیری شگردهای نوین پلیسی و استفاده از منابع اطلاعاتی، در نهایت متهم در محلی که قصد فروش مواردی از اموال مسروقه را به یک راننده وانت اهل استان خراسان داشت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود بااشاره به بازجویی‌های انجام شده از این سارق تصریح کرد: این سارق 66ساله در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی می‌شد اما زمانی که با ادله و مستندات محکم پلیس روبرو شد چاره ای جز اعتراف به ۱۴ مورد سرقت موتورهای کولر آبی نداشت.

سرهنگ اشرفی از کشف قریب به ۱۰ متر سیم‌های مسی اداره آب نیز خبر داد و افزود ماموران پلیس در ادامه تحقیقات این سیم‌های سرقت شده را نیز که سارق به فردی دیگر سپرده بود کشف و ضبط کردند.

ایسنا

وی از تکمیل پرونده در خصوص این سارق خبر داد و گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها