رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 279367

تعداد بازداشتیهای حادثه باغملک به ۸۰ نفر رسید

ساعت ۲۴- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک گفت: تعداد بازداشت شدگان عوامل اصلی درگیری ۲ طایفه محمدی و موسایی در منطقه پتک باغملک به ۸۰ نفر رسید.

فیروز کیان پور اتابکی بیان کرد: از یک ماه پیش کار دستگیری محرکان درگیری های خونین این ۲ طایفه، توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی آغاز شد که در مرحله نخست ۴۰ نفر از محرکان این درگیری دستگیر شدند و اکنون تعداد بازداشت شدگان به ۸۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه این افراد در شهرستان های باغملک و رامهرمز بازداشت، و به شهرستان رامهرمز منتقل شده اند گفت: افرادی که بازداشت شدند در زندان هستند و محاکمه اولیه آنها انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک با اشاره به اینکه سپاه و نیروی انتظامی همچنان در حال تعقیب افراد دخیل در این درگیری ها است گفت: با حضور سپاه و نیروی انتظامی در باغملک و رامهرمز ، وضعیت منطقه آرام است و درگیری جدیدی بین این ۲ طایفه صورت نگرفته است.

وی افزود: به افرادی از این ۲ طایفه که منطقه پتک باغملک را ترک کرده اند اجازه ورود به این منطقه داده نمی شود.

درگیری بین ۲ طایفه محمدی و موسایی از سال ۱۳۹۴ در باغملک بر سر یک زمین زراعی شدت گرفت که پس از گذشت سه سال این درگیری ها همچنان ادامه دارد.

اهالی این ۲ طایفه در بیش از ۹ روستای باغملک و ۲ روستای رامهرمز ساکن هستند.

چندین درگیری خونین بین اهالی این ۲ طایفه تاکنون ۱۸ کشته و ده ها زخمی برجای گذاشته است. و موجب آواره شدن برخی از اهالی از محل شده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها