رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 279400

ترامپ، خواستار تحقیق روابط کلینتون با روسیه شد

ساعت 24- ترامپ در توییت دیگری نوشت: در مورد ارتباط های کلینتون با روسیه چه؟ از جمله شرکت پودستا، توافق اورانیوم، سیاست 'از سرگیری' روابط آمریکا با روسیه، سخنرانی های گران قیمت و غیره...

دونالد ترامپ
style="text-align:justify">دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در تلاش برای جهت دهی تحقیقات مربوط به روسیه به سمت هیلاری کلینتون رقیب دمکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری 2016، اعلام کرد که مقام های مسئول این کشور باید در مورد روابط وی با مسکو تحقیق کنند.


وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: بسیاری می پرسند که چرا دادستان کل (جف سشنز) یا شورای ویژه (تحقیقات در مورد پرونده روسیه به ریاست رابرت مولر) به جرایم فراوان هیلاری کلینتون یا کومی (مدیر سابق اف بی آی) رسیدگی نمی کنند. 33 هزار ایمیل حذف شده است.

ترامپ در توییت دیگری نوشت: در مورد ارتباط های کلینتون با روسیه چه؟ از جمله شرکت پودستا، توافق اورانیوم، سیاست 'از سرگیری' روابط آمریکا با روسیه، سخنرانی های گران قیمت و غیره...

جان پودستا مدیر ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون در جریان کارزار ریاست جمهوری 2016 آمریکا بود که ایمیل های وی به سرقت رفت.

چند مقام دولت ترامپ و اعضای ستاد انتخاباتی وی به اتهام تبانی با روسیه برای اعمال نفوذ مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تحت نظر و تحقیقات قرار دارند.

به گفته ترامپ، پرسش های بسیاری در مورد روابط کلینتون با روسیه، ایمیل های حذف شده و ارتباطات تجاری وی، مطرح است.
ایرنا
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها