رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 279411

بوسه‌ای که جان نوزاد ۱۸ روزه را گرفت! +عکس

ساعت 24- روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت" به نقل از نیکول و شاین سیوریت، والدین این نوزاد نوشت: ماریانای 18 روزه پس از ابتلا به مننژیت ناشی از ویروس "هرپس سیمپلکس" جان خود را از دست داد.

style="text-align:justify">والدین "ماریانا" نوزاد 18 روزه ای که به علت ابتلا به عفونت ویروسی جانش را از دست داده است، نسبت به پیامدهای بوسیدن نوزادان تازه متولد شده توسط مردم هشدار دادند.


روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت" به نقل از نیکول و شاین سیوریت، والدین این نوزاد نوشت: ماریانای 18 روزه پس از ابتلا به مننژیت ناشی از ویروس "هرپس سیمپلکس" جان خود را از دست داد.

والدین "ماریانا" چند روز پس از تولد دخترشان متوجه شدند که فرزندشان در وضعیت مناسبی قرار ندارد و بایستی در بیمارستان بستری شود، بنابراین او را در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بستری کردند تا اینکه در نهایت عمر کوتاه 18 روزه اش به پایان رسید.

مادر این نوزاد با انتشار تصویری از دخترش در فیس بوک نوشت: "فرشته کوچک من دیگر درد و بیماری ندارد ، عمر 18 روزه ی او به پایان رسید".

گفتنی است، با توجه به بررسی های مراکز کنترل بیماری ها و پیشگیری از آن در آمریکا، ویروس هرپس سیمپلکس منجر به زخم معده و به ندرت موجب مننژیت می شود.

به تشخیص پزشک این نوزاد ویروس هرپس را بر اثر بوسیدن فرد ناقل ویروس دریافت کرده بود که در نهایت موجب مرگ او شد.

ویروس‌های "هرپس سیمپلکس"herpes simplex، 1 و 2 (HSV-1,HSV-2)، از مهمترین ویروس‌های بیماری زای انسانی هستند.

العالم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها