رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 279532

اعزام ۲ ناو ایرانی برای شرکت در مسابقات ارتش‌های جهان

ساعت24-فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش از اعزام دو فروند ناو کلاس پیکان در قالب یک ناوگروه برای شرکت در مسابقات ۲۰۱۷ ارتش‌های جهان (جام دریا) خبر داد.

ناخدا احمد رضا باقری فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: دو فروند ناو پیکان و جوشن از کلاس پیکان شناورهای سطحی و شناور ناوگان شمال در قالب یک ناوگروه عازم بندر باکو در جمهوری آذربایجان شد.

وی افزود: مسابقات ۲۰۱۷ ارتش‌های جهان در کشور روسیه برگزار می‌شود که میزبانی بخش شناورها بر عهده کشور آذربایجان در بندر باکو است.

ناخدا باقری یادآور شد: مدت ماموریت این ناوگروه ۲۵ روز است و در این مدت یگان‌های اعزام شونده در کنار یگان‌های دیگر کشورها با شناورهای شرکت کننده رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به انجام تمرینات لازم برای ارتقای سطح مهارت برای حضور توانمند این یگان‌ها در این دوره از مسابقات تاکید کرد: هدف از شرکت در این ماموریت، علاوه بر ارزیابی توانمندی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مقایسه با سایر کشورهای شرکت کننده، نمایش اقتدار و توانایی نیروی دریایی به لحاظ تجهیزات و مهارت نیروی انسانی در انجام برنامه‌های دریایی و مرتبط با عملیات‌های دریایی است که در قالب مسابقات انجام می‌شود.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها