رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 279563

استقرار هیات بازرسی در شهرداری تهران

ساعت24-هیات بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری‌ها (گروه شوراها و مدیریت امور شهری) از تاریخ ۳-۴-۹۶ لغایت ۴-۷-۹۶ در معاونت مالی و اقتصاد شهری واقع در خیابان بهشت طبقه اول اتاق VIP با موضوع «شهرداری تهران در بازپرداخت مطالبات بانک شهر» مستقر می‌باشد.

+6556
هیأت بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری‌ها (گروه شورا‌ها و مدیریت امور شهری) از تاریخ ۳-۴-۹۶ لغایت ۴-۷-۹۶ در معاونت مالی و اقتصاد شهری واقع در خیابان بهشت طبقه اول اتاق VIP با موضوع «شهرداری تهران در بازپرداخت مطالبات بانک شهر» مستقر می‌باشد.

چنانچه کارکنان و شهروندان محترم درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیأت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ و یا با شماره تلفن ۹۶۰۶۶۰۵۷ تماس بگیرند.

همچنین هیأت بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری‌ها (گروه فنی و خدماتی شهرداری) از تاریخ ۱۰-۴-۹۶ لغایت ۱۱-۷-۹۶ در شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه واقع در بزرگراه رسالت نرسیده به بزرگراه شهید باقری شرکت مترو ساختمان اداری طبقه اول با موضوع «بررسی عملکرد شرکت مذکور» مستقر می‌باشد.

سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتیhttp: //shekayat. bazresi. ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها