رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 279630

پسر همسایه دختر 15 ساله اصفهانی را به خلوتگاه کشاند و ...

ساعت 24-پس از گذشت نزدیک به 7 ماه از قتل دختر 15 ساله اصفهانی که در مسیر خانه به مدرسه کشته شد، دادگستری استان در اطلاعیه‌ای از صدور رای نهایی پرونده عامل این جنایت درآینده نزدیک خبر داد

14 دی 95 دختر نوجوان اهل شهر نصرآباد اصفهان برای حضوردر جلسه امتحان از خانه خارج شد اما هرگز بازنگشت. خانواده او که با تماس مسئولان مدرسه در جریان ناپدید شدن دخترشان قرار گرفته بودند پس از چند ساعت جست و جوی بی‌نتیجه، پلیس Police را در جریان گذاشتند.تا اینکه با آغاز تحقیقات تخصصی، جسد بی‌جان دخترک پیدا شد و پزشکی قانونی علت مرگ را خفگی اعلام کرد.

با گزارش این جنایت Crime به بازپرس ویژه قتل، تحقیقات برای کشف جنایت آغاز شد و کارآگاهان با استفاده از سرنخ‌های متعدد در کمتر از 6 ساعت قاتل The Murderer را که جوانی 25 ساله و از هم محلی‌های مقتول بود شناسایی و در حال فرار Escape دستگیر کردند.
متهم در بازجویی‌ها مدعی شد مقتول را به زور به محل جنایت کشانده و به قتل Murder رسانده است. رسیدگی به این پرونده در دادگستری استان آغاز شد و بعد از 5 ماه موج اعتراضات مردمی در شبکه‌های مجازی درباره وضعیت این پرونده و درخواست مجازات فوری قاتل، سبب واکنش دادگستری کل استان اصفهان شد.روابط عمومی این دادگستری دیروز در پیامی از صدور رأی نهایی برای قاتل دختر 15 ساله در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها