رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 279636

کامیونی حامل حداقل ۸ جسد در تگزاس پیدا شد/ سرنشینان احتمالا مهاجر هستند

ساعت24-طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، یک کامیون حامل حداقل ۵۰ نفر در نزدیکی پارکینگی در شهر سن آنتونیو پیدا شده که در آن، جسد هشت نفر هم دیده می‌شود.

رسانه های آمریکایی از پیدا شدن کامیونی حامل حداقل 50 نفر در شهر سان آنتونیو خبر می‌دهند؛ کامیونی که در بین آنها 8 جسد هم دیده شده است.

آسوشیتدپرس در خبری فوری گزارش داد که پلیس شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس، کامیونی حامل حداقل 50 نفر را پیدا کردند که در بین سرنشینان آن، حداقل 8 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

پلیس آمریکا، این کامیون را در نزدیکی پارکینگی در سن آنتونیو پیدا کرد؛ کامیونی که در آن 28 نفر زخمی پیدا شدند و وضع 20 تن از زخمی‌های آن، «وخیم» گزارش شده است.

نیروهای پلیس پس از دریافت یک تماس تلفنی درباره راننده مشکوک این کامیون، به صحنه آمده و پس از بررسی کامیون متوجه وجود 8 جسد در بین حداقل 50 سرنشین درون آن شدند.

راننده کامیون مذکور که البته نامی از او برده نشده، به بازداشتگاه پلیس سن آنتونیو منتقل شده است.

طبق گزارش‌های رسانه‌های آمریکایی، گمانه‌زنی‌ها این است که سرنشینان کامیون، احتمالا مهاجر هستند.

تیم وزارت امنیت داخلی آمریکا با حضور در صحنه، در حال تحقیق درباره ماجرا هستند. ماموران اداره مهاجرت و گمرک آمریکا هم حاضر شده‌اند.

ایالت تگزاس دارای مرز با مکزیک است و بارها مقامات محلی از عبور غیرقانونی مهاجران از این کشور همسایه به آمریکا سخن گفته‌اند.

«ویلیام مک مانوس» یکی از مقامات ارشد پلیس منطقه گفته که «ما شاهد یک جنایت قاچاق انسان هستیم».

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها