رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 279993

شوخی سیدجلال با بیرانوند خبرساز شد

ساعت 24- گفتگوی میان دو بازیکن پرسپولیس به یک خبر جدی در مورد مصدومیت و دوری کاپیتان سرخپوشان تبدیل شد.

علیرضا بیرانوند
style="text-align:justify"> سرخپوشان پایتخت تمرین عصر امروز خود را پس از استراحت یک روزه که برانکو به آنها داده بود، ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر مارکو به گرم‌ کردن بدن‌های خود پرداختند. آنها سپس تمرینات بدنسازی را به مدت ۲۰ دقیقه انجام دادند تا خود را برای آغاز تمرینات تاکتیکی زیر نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ آماده کنند.

* بازیکنان پرسپولیس سپس تمرین آقاوسط را در دو گوشه از زمین و در گروه‌های سه نفره انجام دادند.

* کارهای سرعتی آیتم بعدی تمرینات شاگردان برانکو بود. فوتبال تحت فشار، آخرین قسمت از برنامه‌های تمرینی امروز سرخپوشان پایتخت بود.

* برانکو ایوانکوویچ در هنگام انجام تمرینات تاکتیکی توسط شاگردانش، دقت زیادی داشت و بارها با صدای بلند به بازیکنان خود تذکر داد.

* سید جلال حسینی که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نتوانست پا به پای هم‌تیمی‌هایش تمرین کند، پس از گفتگو با برانکو، به صحبت با هم‌تیمی‌هایش پرداخت.

* جالب اینجاست گفتگوی کاپیتان مصدوم پرسپولیس با علیرضا بیرانوند که تقریباً لحنی شوخ‌طبعانه داشت، تبدیل به سوژه امروز تمرین شد، چرا که سید جلال حسینی به بیرانوند گفت «حداقل ۶ هفته شاید هم بیشتر از دروازه‌ات، دفاع نکنند».

* صادق محرمی که در تیم امید حضور داشت، پس از حذف این تیم از رقابت‌های مقدماتی آسیایی، در تمرین پرسپولیس حاضر شد؛ اما برانکو از او خواست تا در کارهای تاکتیکی شرکت نکرده و استراحت کند.

* گادوین منشا که به دلیل بیماری گوارشی، خودش را به تیغ جراحان سپرده بود، در تمرین امروز حاضر شد، اما نتوانست هم‌تیمی‌هایش را در انجام کارهای گروهی همراهی کند. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس همراه با محرمی به نرم ‌دویدون در کنار زمین پرداختند.

* علی علیپور در پایان تمرین امروز گفتگوی کوتاهی را با سرمربی تیمش انجام داد.

* مهدی طارمی به همراه محسن مسلمان و وحید امیری پس از پایان تمرین این تیم، دست از کار کردن نکشیدند و شوت به دروازه را انجام دادند.

* حدود ۲۵۰ نفر از هواداران پرسپولیس برای تماشای تمرین این تیم به ورزشگاه شهید کاظمی آمده بودند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها