رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 280269

نماینده ولی فقیه در سپاه: «انقلابی زدایی» زنگ خطری جدی است

ساعت 24- نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی رسالت خطیری است که با بازنشستگی پایان نمی پذیرد ،گفت: "انقلابی زدایی از انقلاب" خطری جدی است که باید مورد توجه قرارگیرد.

حجت الاسلام علی سعیدی
حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش روحانیون بازنشسته نیروهای مسلح که با حضوربیش از ۱۰۰۰ نفر از مسئولین دفاتر عقیدتی سیاسی و روحانیون بازنشسته نیروهای مسلح اعم از ستاد کل، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع در مجموعه فرهنگی کوثر ولایت برگزار شد، از روحانیون به عنوان پیشگامان عرصه جهاد و شهادت یاد کرد و گفت: مأموریت پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی رسالت خطیری است که با بازنشستگی پایان نپذیرفته و به عنوان تکلیفی دائمی است.


وی "انقلابی زدایی از انقلاب" را به عنوان زنگ خطری که باید مورد توجه قرار بگیرد عنوان و اظهار کرد: انقلابی زدایی از واژه های انقلابی، مقدسات، نهادها و افراد از راهبردهای دشمن در عرصه مقابله با انقلاب اسلامی ایران - به عنوان گفتمان الگوساز و الهام بخش برای آزادیخواهان جهان - می باشد.

سعیدی مهم ترین تهدید برای یک انقلاب را دستبرد در نرم افزار آن خواند و خاطر نشان کرد: خطرناک‌ترین هجمه ای که می تواند اسلام و انقلاب را تهدید کند تصرف در مفاهیم انقلابی است و روحانیت در عرصه مقابله با تحریف و آگاه سازی و بصیرت افزایی رسالت مهمی را بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گسست از غیرخدا و پیوستن به ذات باریتعالی را جوهره اصلی انقلابی گری عنوان و تصریح کرد: انقلاب، تحولی درونی و فرازمانی و مکانی است که اگر این انقلاب درونی به سمت خدا صورت گیرد" انقلاب تکاملی" نام می گیرد.

سعیدی انقلاب و انقلابی گری را "قیام لله" توصیف و خاطرنشان کرد: امروز متأسفانه جریانی درصدد مشخص کردن محدوده زمانی برای انقلابی گری و ایجاد خدشه و تحریف در مفاهیم انقلابی همچون عزت، استقلال، توسعه و پیشرفت هستند که از مصادیق انقلابی زدایی به شمار می رود.

وی افزود: اینکه برخی انقلابی گری را مفاهیمی همچون تندروی، انفعال و هیجانی بودن توصیف می کنند بدعتی بیش نبوده و پیامد آن انقلابی زدایی از جامعه می باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه انقلابی زدایی از مقدسات و نهادها را از دیگر حوزه های انقلابی زدایی توصیف و تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال ترویج دولت، مجلس، سپاه، بسیج، حوزه، مسجد و امام جماعت خنثی است.

سعیدی در پایان با تأکید بر اینکه زمانی که در مفهوم واژه انقلاب تصرف صورت پذیرد، تمامی عرصه ها از اقتصاد، فرهنگ، سیاست و سیاست خارجی تأثیر می پذیرد، گفت: انسانی که از کسوت انقلابی گری خارج شود، ناگزیر به کرنش و سرفرودآوردن در برابر دشمن شده و عزت و استقلال خود را از دست می دهد.

همایش روحانیون بازنشسته نیروهای مسلح با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از وابستگان نیروهای مسلح به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها