رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 280337

بازداشت زن ۵۳ ساله به جرم فروش تجهیزات تروریستی

ساعت 24- پلیس لندن از دستگیری یک زن به جرم فعالیت در زمینه پخش و فروش تجهیزات مورد نیاز افراط گرایان و تروریست ها در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری
style="text-align:justify">پلیس لندن از بازداشت یک زن ۵۳ ساله در این شهر به جرم فروش و توزیع اینترنتی ادوات مورد نیاز افراط گرایان و تروریست ها در فضای مجازی خبر داد.


به گزارش اسپوتنیک، پلیس لندن از دستگیری یک زن به جرم فعالیت در زمینه پخش و فروش تجهیزات مورد نیاز افراط گرایان و تروریست ها در فضای مجازی خبر داد.

به گفته پلیس لندن این زن ۵۳ ساله که در جنوب غرب لندن زندگی می کرده اقدام به فروش و پخش اینترنتی ادوات مورد نیاز افراط گرایان می کرده که پس از کشف محل زندگی وی توسط پلیس متروپل لندن دستگیر شده است.

منابع خبری انگلیس ابراز امیدواری کرده اند که این زن بر اساس ماده قانونی (مبارزه با) تروریسم مصوبه سال ۲۰۰۶ در این کشور مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

گفتنی است ماده قانونی مذکور که در سال ۲۰۰۶ توسط پارلمان انگلیس به تصویب رسید، امکان تعقیب قانونی آن دسته از افرادی که اقدام به هرگونه اعمال مرتبط با تروریسم وهمچنین تشویق و نشر اعمال تروریستی می کنند را به پلیس این کشور می دهد.
مهر
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها